Orwandel Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Tips for PC-versjonen. Fikser problemene med muskontroll og hvordan få bedre FOV: http://files.shanelenzen.com/fix-fallout-4.html Endret 10. november 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Det ble PC versjonen på meg i denne omgang. Merket det at det var kø i butikken for å få dette spillet. Var på Sørlandsenteret i Kristiansand og der var det kø på Gamestop, men ingen på Platekompaniet som også solgte spillet billigere. Folk har rare standarder. Akkurat det samme scenarioet på Lagunen Storsenter i Bergen. Gamestop hadde en stor haug med Pip-Boy? og alle var forhåndsbestilt og utsolgt. De solgte Fallout 4 PC for 599, Spaceworld var utsolgt, og Platekompaniet solgte spillet for 499 og det var der jeg kjøpte det. 1 Lenke til kommentar
realfytech Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) En kompis har problemer med å starte spillet, noen andre som får error når dem starter det opp? 'Have you tried turning it on and off again ?' Det er alltid en god ting å komme med mest mulig informasjon hvis man trenger hjelp. I det minste hva error meldingen sier. Begynn med en restart av maskina, oppdater windows og drivere til grafikk kortet. Du har helt rett i det hehe, skal snakke med han om hva oppsett han har osv osv. Men skal gi han tips om driver oppdateringer Sliter med det samme. Spillet krasjer rett etter launch. Har lastet ned beta-patchen, prøvd å kjøre det i vindu, sette det til "kjør som administrator" og endre kompabilitet men til ingen nytte. Oppsett: GTX 770 (nyeste driver) Intel i5 4670k 8GB ram MSI Z97 Gaming 3 Oppdatering: Fikk spillet til å funke. Slettet Nvidia-driveren og installerte en eldre versjon(353.06) og satte spillet til å kjøre i window + borderless. Endret 10. november 2015 av realfytech Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Trykk Ø for å åpne konsollen..... Makan til opplegg :s Takk! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Plukker opp spillet på vei hjem i efta. Gleder meg! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) 4timer til jeg begynner turen ut til bilen. er en stund siden jeg har spilt et fallout spill nå Edit: ett av de første singleplayer spillene jeg ikke har fått totalt spoiled på en stund også Endret 10. november 2015 av Braindawg Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Survival var ganske hardt gitt. Melee og survival, konstant vats bruk. Blir reroll av karakter hos meg. Skal se hvordan det går. Har ikke spilt mye enda, men tror jeg skal få det til. Noe som var spesielt kipt er healing. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Survival var ganske hardt gitt. Hvordan er det med fiendene på Survival, tåler de mye? Kulesvamper som det heter. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Mye lyd gir deres vifte på ps4 generelt og sålangt på fallout 4? Veldig mye støy fra min PS4 mens jeg spiller F4, akkurat samme greia som med Metal Gear. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte PC versjonen. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Survival var ganske hardt gitt. Hvordan er det med fiendene på Survival, tåler de mye? Kulesvamper som det heter. Kort sakt ja det tåler en del. På den andre siden så føler jeg at det fungerer bedre enn i Fall Out 3. Har ikke få spilt så mye enda. Det er mulig jeg setter ned vanskelighetsgraden litt faktisk. Vi får se. Setter et eksempel i spoiler, for de som ikke har kommet til den første byen enda. Jeg døde et par ganger mot raiders i den første byen og jeg ble totalt eid av den Deathclawen du møter på slutten der. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Clueless gamer med Conan O'Brien tester Fallout 4. http://teamcoco.com/fallout4?playlist=x%3BeyJ0eXBlIjoidGFnIiwiaWQiOjg4Mjh9 Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Funker spillet på denne laptopen? 8 gb ram, nvidia geforce 860m med 2gb 2.90- 3,5 ghz prosessor? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Klager PC spillere mer enn konsoll spillere? Ser på Fallout 4 forumet nå under Hardware/Software issues at PC tråden har over 150 emner startet siden lansering. Konsoll har henholdsvis 16 og 17 emner under seg. EDIT - Glemte jo helt at alle har forskjellige hardware, sikkert det som gjør det. Endret 10. november 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Kjører helt perfekt hos meg. Det eneste rare jeg har sett er en raider som fløy ut i verdensrommet når jeg brukte sånn crit på hun. Det var litt rart. Håper å finne igjen kroppen hennes på et eller annet tak i ødemarka. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Klager PC spillere mer enn konsoll spillere? Ser på Fallout 4 forumet nå under Hardware/Software issues at PC tråden har over 150 emner startet siden lansering. Konsoll har henholdsvis 16 og 17 emner under seg. EDIT - Glemte jo helt at alle har forskjellige setups, sikkert det som gjør det. Vel, alle Bethesda-spill siden Oblivion har hatt hovedfokus på konsoll, med FOV for TV, UI for kontroller, håpløs mus-kontroll etc. Så det er vel ikke så rart folk er litt frustrert til brukerne gjør en bedre jobb enn utviklerne i å finne et mer fungerende oppsett. Samt noen bugs her og der, nok til at Gamer laget en artikkel om det i alle fall: http://www.gamer.no/artikler/joda-fallout-4-har-noen-saere-glitcher/194141 Endret 10. november 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Trykk Ø for å åpne konsollen..... Makan til opplegg :s Koss åpne man konsollen? :s § / |-knappen funke ikkje.. Har heller ikke funnet ut av det. Folk på Reddit sier at det skal være den vanlige "tilde"-knappen, men det funker ikke for meg. Det er nok pga. US keyboard layout. Du kan få tilde knappen til å fungere hvis du endrer i windows, eller endrer settings. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Koser meg stort meg spillet, lever opp til forgjengeren og vel så det! Eneste jeg har noe å utsette på er til tider svak framerate på PS4, grafikken er litt variabel med alt fra current- til last-gen effekter, og litt småbugs her og der (men absolutt ikke mye i forhold til det andre opplever). Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Kan man velge personlighet? Jeg hater at karakteren min er så forbanna positiv hele tiden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Er vel bare å velge de sarkastiske eller de negative valgene under dialogene Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Kan man velge personlighet? Jeg hater at karakteren min er så forbanna positiv hele tiden. Vel du kan velge svar i samtaler på ca samme måte som i Mass Effect-spillene. Konkret eksempel fra toppen av hodet mitt; Jeg snakket med en som fortalte at sønnen hans ble drept jeg kunne svare "You failed him!" eller "Sorry for your loss" + to andre ting jeg ikke husker helt. Virker som de aller fleste samtaler har du mulighet for å svare enten positivit, negativt, sarkastisk eller type "fuck you". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå