Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at Dogmeat følger etter deg hele tiden, eller kan du velge om du vil ha hunden med deg heller ikke?

Lone Wanderer-perken gir deg bonuser hvis du ikke har med deg companions. :) Er for øvrig (minst) en annen companion i starten du kan ta med deg i stedet for hunden. Jeg har Dogmeat Daisy med meg fordi den for en gangs skyld er en companion som ikke irriterer vettet av meg, og som i tillegg faktisk er brukbar til tider. Har hendt mange ganger at hunden biter og holder fast en fiende, så jeg lettere får headshot på den.)

(btw hater navnet Dogmeat, så kallr den Daisy i stedet. Kjipt hvis det er en mannehund, men det gir jeg strengt tatt blaffen i.) :p

Lenke til kommentar

Er det slik at Dogmeat følger etter deg hele tiden, eller kan du velge om du vil ha hunden med deg heller ikke?

Lone Wanderer-perken gir deg bonuser hvis du ikke har med deg companions. :) Er for øvrig (minst) en annen companion i starten du kan ta med deg i stedet for hunden. Jeg har Dogmeat Daisy med meg fordi den for en gangs skyld er en companion som ikke irriterer vettet av meg, og som i tillegg faktisk er brukbar til tider. Har hendt mange ganger at hunden biter og holder fast en fiende, så jeg lettere får headshot på den.)

(btw hater navnet Dogmeat, så kallr den Daisy i stedet. Kjipt hvis det er en mannehund, men det gir jeg strengt tatt blaffen i.) :p

Ja akkurat den biten spiller jo absolutt ingen trille. Selve motioncapture hunden de brukte er en tispe. 

Lenke til kommentar

Ser flere reviews påpeker glitches og bugs, og likevel gir dem over 9.

De fleste sier også at det ødelegger ikke opplevelsen. Vi har også alle forskjellige toleranse for slike ting. Personlig tror jeg problemet ligger med motoren, den er for gammel og trenger en seriøst reboot før neste Elder Scrolls. 

Lenke til kommentar

Flere som opplever at lugger hardt på xbox versjonen?

https://youtu.be/OPZXkdD1RwQ

Opplever det som føles som et gjennomsnittlig 25 fps, med stutters opp mot 1 sekund lange.

I starten i vaultet hakket det litt når jeg var i tredjeperson, men det er det eneste jeg har opplevd. Gir for øvrig blaffen i sånne videoer som du linket til, men for en gangs skyld synes jeg faktisk XBone-versjonen så hakket bedre ut. Fargene virker litt skarpere og klarere. Ikke at jeg noensinne ville merket det om det ikke var vist side om side.

Ser flere reviews påpeker glitches og bugs, og likevel gir dem over 9.

Kommer sterkt ann på hva du mener med glitches og bugs. Etter mange timer har jeg knapt opplevd noe som helst. En fyr stilte seg oppe på et skrivebord, men strevde med å gå forbi en stol (begge i samme rom, for øvrig), og en robot jeg ødela var usynlig da jeg reloaded (men inaktiv til jeg kjørte self-destruct via en terminal, så fikk lootet den.) Noen sånne småfeil har det jo vært, men det er ikke mange, og slettes ikke nok til at det skal trekke ned for min del. Da kunne jeg like gjerne gitt PS4-versjonen 9.5/10, mens XBone-versjonen bare får 9/10 pga litt lavere oppløsning på grafikken. Helt meningsløst.

Lenke til kommentar

Måtte oppdatere software på PS4 etter at jeg skrudde den på. Når oppdateringen var ferdig så begynte Fallout og laste ned men må vente 8 timer før jeg kan spille det, noe som gjør det spillbart rundt midnatt. Har jobb i morgen tidlig men jeg blir bare nødt til å prøve det en time eller to i natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...