00034343 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Og der fikk jeg tilgang til F4 uten vpn-triks eller noe. 12 timer for tidlig? Endret 9. november 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 På steam? Får du faktisk bootet det opp også? Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Og der fikk jeg tilgang til F4 uten vpn-triks eller noe. 12 timer for tidlig? På Steam? Prøvde å starte spillet nå, men får beskjed om at jeg må vente til release før jeg kan spille. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Er det slik at Dogmeat følger etter deg hele tiden, eller kan du velge om du vil ha hunden med deg heller ikke? Lone Wanderer-perken gir deg bonuser hvis du ikke har med deg companions. Er for øvrig (minst) en annen companion i starten du kan ta med deg i stedet for hunden. Jeg har Dogmeat Daisy med meg fordi den for en gangs skyld er en companion som ikke irriterer vettet av meg, og som i tillegg faktisk er brukbar til tider. Har hendt mange ganger at hunden biter og holder fast en fiende, så jeg lettere får headshot på den.) (btw hater navnet Dogmeat, så kallr den Daisy i stedet. Kjipt hvis det er en mannehund, men det gir jeg strengt tatt blaffen i.) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ser ut som det får veldig god kritikk. Levelup ga det terningkast 6 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. november 2015 Forfatter Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Gamespot: 9/10 IGN: 9.5/10 PCGamer: 88/100 Bare noen anmeldelser, ser veldig bra ut. Endret 9. november 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flere som opplever at lugger hardt på xbox versjonen? https://youtu.be/OPZXkdD1RwQ Opplever det som føles som et gjennomsnittlig 25 fps, med stutters opp mot 1 sekund lange. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Min favoritt anmeldelse er fra MrMattyp Ingen spoilers der heller. Slenger ved Jim Sterling sin anmeldelse, som jeg syns var veldig godt skrevet. http://www.thejimquisition.com/2015/11/fallout-4-review-s-p-e-c-i-a-l/ Endret 9. november 2015 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Er det slik at Dogmeat følger etter deg hele tiden, eller kan du velge om du vil ha hunden med deg heller ikke? Lone Wanderer-perken gir deg bonuser hvis du ikke har med deg companions. Er for øvrig (minst) en annen companion i starten du kan ta med deg i stedet for hunden. Jeg har Dogmeat Daisy med meg fordi den for en gangs skyld er en companion som ikke irriterer vettet av meg, og som i tillegg faktisk er brukbar til tider. Har hendt mange ganger at hunden biter og holder fast en fiende, så jeg lettere får headshot på den.) (btw hater navnet Dogmeat, så kallr den Daisy i stedet. Kjipt hvis det er en mannehund, men det gir jeg strengt tatt blaffen i.) Ja akkurat den biten spiller jo absolutt ingen trille. Selve motioncapture hunden de brukte er en tispe. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ser flere reviews påpeker glitches og bugs, og likevel gir dem over 9. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 På steam? Får du faktisk bootet det opp også? Jepp, jeg kom meg nettop ut av velvet, og streamer via steam sin greie. Prøv å restart steam. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ser flere reviews påpeker glitches og bugs, og likevel gir dem over 9. De fleste sier også at det ødelegger ikke opplevelsen. Vi har også alle forskjellige toleranse for slike ting. Personlig tror jeg problemet ligger med motoren, den er for gammel og trenger en seriøst reboot før neste Elder Scrolls. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flere som opplever at lugger hardt på xbox versjonen? https://youtu.be/OPZXkdD1RwQ Opplever det som føles som et gjennomsnittlig 25 fps, med stutters opp mot 1 sekund lange. Jupp. Ikke ofte, men det hender ja. Lenke til kommentar
Tann Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Er formelen for XP med høy / middels intelligens bekreftet? Hva er Xp på feks. Molerat med Int 4 vs in8? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flere som opplever at lugger hardt på xbox versjonen? https://youtu.be/OPZXkdD1RwQ Opplever det som føles som et gjennomsnittlig 25 fps, med stutters opp mot 1 sekund lange. Jeg synes Fallout 4 til xbox one ser bedre ut en hva Fallout 4 til PlayStation 4 ser litt dårligere ut, er glad jeg kjøpte Fallout 4 til Xbox One da Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 FO4 kom ikke i postkassa i dag. Faen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 FO4 kom ikke i postkassa i dag. Faen. Ikke her eller, di kommer sikkert i morgen du Fallout 4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Flere som opplever at lugger hardt på xbox versjonen?https://youtu.be/OPZXkdD1RwQOpplever det som føles som et gjennomsnittlig 25 fps, med stutters opp mot 1 sekund lange. I starten i vaultet hakket det litt når jeg var i tredjeperson, men det er det eneste jeg har opplevd. Gir for øvrig blaffen i sånne videoer som du linket til, men for en gangs skyld synes jeg faktisk XBone-versjonen så hakket bedre ut. Fargene virker litt skarpere og klarere. Ikke at jeg noensinne ville merket det om det ikke var vist side om side. Ser flere reviews påpeker glitches og bugs, og likevel gir dem over 9. Kommer sterkt ann på hva du mener med glitches og bugs. Etter mange timer har jeg knapt opplevd noe som helst. En fyr stilte seg oppe på et skrivebord, men strevde med å gå forbi en stol (begge i samme rom, for øvrig), og en robot jeg ødela var usynlig da jeg reloaded (men inaktiv til jeg kjørte self-destruct via en terminal, så fikk lootet den.) Noen sånne småfeil har det jo vært, men det er ikke mange, og slettes ikke nok til at det skal trekke ned for min del. Da kunne jeg like gjerne gitt PS4-versjonen 9.5/10, mens XBone-versjonen bare får 9/10 pga litt lavere oppløsning på grafikken. Helt meningsløst. Lenke til kommentar
Avana Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Måtte oppdatere software på PS4 etter at jeg skrudde den på. Når oppdateringen var ferdig så begynte Fallout og laste ned men må vente 8 timer før jeg kan spille det, noe som gjør det spillbart rundt midnatt. Har jobb i morgen tidlig men jeg blir bare nødt til å prøve det en time eller to i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå