-Just-Me- Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg kommer såklart ikke inn på PS Store pga nå skal selvfølgelig systemet oppdateres før jeg kan bruke nettfunksjoner. Var kun 250 MB, men den laster ned i isbre-fart, står 17 timer igjen! Wtf, hvor dårlig nett har vi i dag... Har du forsøkt å laste ned oppdateringen mens konsollen står i rest-modus? Det hjelper for mange når nettet er tregt. Var visst bare noe midlertidig treghet, den var ferdig rett etterpå Sjekka om auto-download stod på fallout på PS Store, og den er på. Hva nøyaktig betyr den nedtellinga? Det står playable om 11 timer akkurat nå, betyr det at den begynner NEDLASTING om 11 timer? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Høres da ut som om spillet skal lastes ned før den tid, og det der er tidspunktet du får starte spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Dere som har fått spillt FO4 allerede, hvordan er musikken? Veldig bra, men skuffet over at de ikke spilte where everybody knows your name når jeg entret puben med Cheers easter-egget Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Dere som har fått spillt FO4 allerede, hvordan er musikken? Musikken er konge og passer spillet perfekt. Rusle rundt i ruinene mens Skeeter Davies The end of the world låta går i bakgrunnen er bare helt konge. Gode radiostasjoner (dog blir noe repetitivt) og spillmusikken er også veldig stemningsfull Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Høres da ut som om spillet skal lastes ned før den tid, og det der er tidspunktet du får starte spillet. Ja, er det jeg og trodde, release er jo i morgen, og da skal den være ferdig nedlasta til 00.01, right? Ikke at jeg kommer til å sitte og game i natt, men praktisk sett, skal det jo være sånn? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hvorvidt spillet har blitt lastet ned innen midnatt er såklart avhengig av tid du startet nedlastingen, og hastigheten på nettet. Men så lenge spillet allerede er lastet ned, så skal det være mulig å spille det like over midnatt, ja. Det var noen her som snakket om et annet klokkeslett, 02:00. Men det var kanskje bare på Steam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Eller 15:00 hvis man kan være i NZ innen den tid. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Hvorvidt spillet har blitt lastet ned innen midnatt er såklart avhengig av tid du startet nedlastingen, og hastigheten på nettet. Men så lenge spillet allerede er lastet ned, så skal det være mulig å spille det like over midnatt, ja. Det var noen her som snakket om et annet klokkeslett, 02:00. Men det var kanskje bare på Steam? Når jeg startet nedlastningen? You missed me.. Jeg har huka av for auto-download, og ingen steder står det noe om å manuelt laste ned, for det er jo ikke release enda, så såvidt jeg har skjønt har ikke "makt" over noenting her. Betalingen blei trukket for et par dager siden + At den skal vel stå under nedlastninger i menyen, når den har begynt å laste ned? Eller er det sånn snik-nedlastning at jeg ikke ser noenting før den er helt ferdig? (Aldri kjøpt release-spill fra PS store før) Endret 9. november 2015 av The Catalyst Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Var det verdt å betale ca.1500 kr for Pip-Boy Edition? Vil de som har mottatt den, bruke den mens de spiller Fallout 4? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Jeg antok at nedlastingen ville starte så fort du skrudde på auto-download, og hadde betalt for spillet. Det er tydeligvis ikke tilfelle: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468286&p=22880013(Forsøkte å poste tweeten her, men det gikk vist ikke.) Endret 9. november 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Var det verdt å betale ca.1500 kr for Pip-Boy Edition? Vil de som har mottatt den, bruke den mens de spiller Fallout 4? Ja, synes både esken boksen som Pip-Boy'en kom i og Pip-Boy'en i seg selv er fin. Det følger med en stand som Pip-Boy'en kan stå på når man ikke bruker den Men det er som med alle collectors edition, de er for spesielt interesserte. Endret 9. november 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg antok at nedlastingen ville starte så fort du skrudde på auto-download, og hadde betalt for spillet. Det er tydeligvis ikke tilfelle: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468286&p=22880013 (Forsøkte å poste tweeten her, men det gikk vist ikke.) "Heads up, Fallout 4 pre-load on PlayStation Store avaliable from mid-day GMT" Hva nøyaktig betyr det? Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Jeg antok at nedlastingen ville starte så fort du skrudde på auto-download, og hadde betalt for spillet. Det er tydeligvis ikke tilfelle: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1468286&p=22880013 (Forsøkte å poste tweeten her, men det gikk vist ikke.) "Heads up, Fallout 4 pre-load on PlayStation Store avaliable from mid-day GMT" Hva nøyaktig betyr det? Du kan laste ned spillet fra klokka 12.00 GMT+0, men får ikke spilt det før det låses opp i etterkant. Når de gjør det varierer litt på PS store. Har opplevd alt fra 00.01 til kl 08.00 på morran. Endret 9. november 2015 av DigImp Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Var det verdt å betale ca.1500 kr for Pip-Boy Edition? Vil de som har mottatt den, bruke den mens de spiller Fallout 4? Burde ikke være noe problem å lage sin egen PipBoy. Appen er allerede ute til mobiler, så alt du trenger er en måte å feste mobile ntil armen din på. Litt teip burde klare sakene helt fint. Jeg kjøper aldri collector's edition osv pga selve spillet, men fordi jeg vil ha tingene som er med utstilt i hyllen. Er derfor jeg har to kopier av Alien: Colonial Marines. Kjøpte først den vanlige, og senere en collector's edtion på impuls pga jeg fikk med en rimelig rå Alien vs Loader-figur. Elsker Alien-filmene, så det var en no-brainer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Veldig bra, men skuffet over at de ikke spilte where everybody knows your name når jeg entret puben med Cheers easter-egget Ikke engang en NOOORM? Denne er fantastisk, fra 1:45 https://www.youtube.com/watch?v=4L_vWpTAra8 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) The Catalyst: Det betyr at forhåndsnedlastingen blir tilgjengelig fra klokken 12:00 GMT, som er 1 time siden hvis jeg ikke tar feil. Har du sjekket om konsollen din har begynt å laste ned spillet? Jeg antar nedlastingen dukker på Notifications -> Downloads, slik som alle andre typer nedlastinger. Endret 9. november 2015 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 For mindre enn en time siden hadde den ikke begynt å laste ned (som jeg kunne se) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Da er embargo over. Gamer har ett førsteinntrykk på sin hovedside, og her er opencritic link til Fallout 4 http://opencritic.com/#!game/1508/fallout-4 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Er det slik at Dogmeat følger etter deg hele tiden, eller kan du velge om du vil ha hunden med deg heller ikke? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Er det slik at Dogmeat følger etter deg hele tiden, eller kan du velge om du vil ha hunden med deg heller ikke? Du kan velge, han er bare en vanlig kompanjong som andre. Han har bare blitt veldig promotert sammen med spillet, vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå