aBadMan Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Da er Fallout 4 blitt annonsert, det kommer til PC, PS4 og Xbox One. Fallout 4 blir å ta sted i Boston. Når dere diskuterer quests osv, vær så snill å legg det inn i spoiler. Første trailer: https://www.youtube.com/watch?v=GE2BkLqMef4 E3 2015: DLC: Automatron (22.03.16): Wasteland Workshop (12.04.16): https://www.youtube.com/watch?v=HjASHR7F79Q Far Harbor (19.05.16): Mods: Creation Kit er ute i beta, for å finne mods så anbefaler jeg enten Fallout 4 Nexus eller Bethesda Fallout 4 Workshop. Når mods kommer til konsollene så laster du de ned under "Mods" i hovedmenyen. Det har blitt annonsert en "closed beta" til Xbox One, den skal starte etter Far Harbor DLC. Unofficial Fallout 4 Patch (Nexus) eller Unofficial Fallout 4 Patch (Bethesda). Anbefaler denne på det sterkeste. Endret 11. mai 2016 av aBaDmAn91 4 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Koden på nettsiden endrer seg ganske ofte. Alle direkte koblinger til navnet Fallout er nå fjernet, bortsett fra de åpenbare hintene som Vault-tek logoen og det at vi vet at det stod fallout der i går. Den korte filmsnutten fra Hacker-skjermen er også borte. Virker litt merkelig å drive og legge til og fjerne ting i øst og vest.. Litt rotete spør du meg. Men fortsatt det store spørsmålet: Hvorfor har ikke Bethesda benektet det hvis det ikke er sant? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Forrige gang det gikk rykter så tror jeg Bethesda avkreftet det? Var vel litt før E3 i år. Edit link: http://www.examiner.com/article/bethesda-responds-to-fallout-4-e3-rumors Endret 16. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ja vet, Pete Hines gikk ut med offentlig uttalelse.. Så hvorfor kan de ikke gjøre det nå? Kanskje det ikke er Bethesda som sender, men at info er korrekt? Kanskje noen sitter på info de egentlig ikke skal ha også tuller de med Bethesda ved å gjøre dette. Da kan jo på en måte ikke Bethesda avkrefte det, for infoen er jo riktig. Nå spekulerer jeg vilt altså Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Det eneste vi kan gjøre nå er å vente. Morsomt å se det som skjer på reddit osv. The Survivor 2299 Speculation and Hype Megathread Endret 16. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 https://twitter.com/12072299 en twitter konto som spiller videre på det tumblr siden driver med. Men det kan jo godt være uavhengig av de andre sidene.. At det er noen som bare tuller.. Hva om det BARE er thesurvivor2299.com som er legit? Og at det på tumblr bare er en som slang seg på hypen? Det kan jo også forklare hvorfor Bethesda ikke sier noe. Deler er sant, men deler er tull. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg tror at tumblrsiden er fake, men veldig usikker på den andre. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 jeg sendte mail til bethesda jeg da.. for å slenge meg på maserne som ber dem uttale seg dersom det er trolling.. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Forrige gang det gikk rykter så tror jeg Bethesda avkreftet det? Var vel litt før E3 i år. Edit link: http://www.examiner.com/article/bethesda-responds-to-fallout-4-e3-rumors Gikk mange forventninger om at FO4 skulle komme jul 2013 eller Q1 2014. To år etter skyrim da FO3 kom to år etter Oblivion samt at det ikke kom mer skyrim dlc. Virker nå som de valgte å gjøre store engine endringer også samt trolig å legge ned mer arbeide i FO4. Om denne siden aner jeg ikke, ikke umulig at de prøver å lage litt hype men ser ikke helt poenget alle vet at FO4 kommer, Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 tror neppe fallout 4 kommer. fallout er ikke populært sammenlignet med elder scrolls.' neste bethesda spill er nok ny IP eller nytt scrolls Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nå har jo Bethesda selv sagt at de ikke kjøpte rettighetene til å lage Fallout kun for å lage et par spill i serien og så gi det opp. Lenke til kommentar
Populært innlegg Trollface Skrevet 16. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. november 2013 tror neppe fallout 4 kommer. fallout er ikke populært sammenlignet med elder scrolls.' neste bethesda spill er nok ny IP eller nytt scrolls Ehh, ok. 13 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 misforstå meg rett, jeg har lyst på fallout men skyrim suksessen går nok til hodet på dem Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Akkurat det tviler jeg på, Fallout 4 blir garantert å komme... Fallout-serien er veldig populær. 2 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Klart, Skyrim har solgt mye, men det er ikke så stor forskjell i salgstall som du kanskje skulle tro. For ett år siden var salgstallene på PS3 og X360 omtrent 10 millioner av Skyrim og 7 for Fallout 3. New Vegas hadde da solgt ca 5,5 mill. Så å si at det ikke er populært sammenliknet med TES blir rett og slett feil. Endret 16. november 2013 av Svein_Jarle 3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ønsker meg virkelig et nytt Fallout spill nå! 4 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Edit: Men skal ta alt dette med en klype salt, vil heller vente til Bethesda selv sier at det er sant. Vet ikke om det er ekte, men uansett. "Fallout 4 trademarked by Bethesda Softworks" Endret 17. november 2013 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aniratak Skrevet 17. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Hadde akkurat tenkt å legge den ut! Har dere sjekket ut tumblr siden? Har vært massiv aktivitet i natt. Folk har sendt inn sånne hacketing fra Fallout 3 og den responerte. Nå er alt slettet, og det står bare "Welcome Ella" og et lydklipp med en dame som forklarer hva målet er. En annen ting, jeg fikk svar fra Bethesda. De skrev de var veldig lei for det men at de ikke kunne si noen ting. De sa videre at de ikke offentlig har annonsert Fallout 4, men at de har en tråd på forumet jeg kunne lese for å følge utviklingen videre.. Ok, hva er vitsen med å sende meg videre til en forumtråd ang hele Thesurvivor2299 hvis det BARE er tull? Da ville de jo ikke oppfordret til mer spekulering? Det gir jo falske håp? Vanligvis er vel moderatorer ganske strenge på sånn falsk spekulering? Og forresten: Fallout 3 solgte ifølge vgcharz.com 8.55 millioner kopier. Det er ganske mye. Hvis du ser ift spill som får sykt mye oppmerksomhet i media som The Last Of Us, Bioshock 1,2 og 3, og Heavy Rain har Fallout solgt veldig mye. The Last of Us har solgt 3.37 millioner kopier, Heavy Rain er på 2.57 millioner og Bioshock Infinite sogte 2.72 mill. Til sammen har de tre spillene solgt ca like mye som Fallout 3. 8,55 millioner kopier betyr at 8 550 000 mennesker har kjøpt seg et Fallout spill. Og det betyr at spillet er populært... og jeg tror det bare vil selge enda mer denne gangen. Kan jo samenligne med Skyrim så klart. Det har solgt 15.40 millioner så langt. Ja, det er nesten det dobbelte av Fallout 3, men Fallout 3 er fortsatt enormt populært. Og tenk på hvor mange flere fans de har skaffet seg da? Mange som oppdaget Bethesda gjennom Skyrim kommer sikkert til å hoppe på Fallout og. Det er jo veldig likt å spille, bortsett fra at det er satt i en futuristisk post-apokalyptisk verden med laserpistoler og mutanter. Bethesda kan ikke lage elder scrolls rad på rad. Da tror jeg ikke spillene hadde blitt like bra. Og for de som blir skuffet over at det ikke er ny Elder Scrolls som kommer nå: Vær glad for at Fallout blir annonsert, det er uansett bare et kjempesteg i retning av ny Elder Scrolls. Endret 17. november 2013 av Aniratak 11 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (Lang post) Gratulerer med et veldig godt innlegg! Må si du setter deg utrolig godt inn i ting og overbeviser iallefall meg om at det er reelt! 2 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Takk =) Jeg har sittet og ventet på en Fallout annonsering lenge nå.. Spesielt etter at Bethesda begynte å pushe fallout merch igjen. Er vel litt over gjennomsnittet facinert av dette, men hva annet skal man gjøre når man sitter og leser til eksamen Men.. det er fortsatt godt mulig alt er trolling. Ser bare ikke grunnen til at Bethesda ikke går ut og avkrefter det hvis det er tull når de tidligere har vært veldig påpasselig på det.. Vi får følge med fremover! En siste ting jeg har tenkt på; Det kan godt tenkes at thesurvivor2299.com er den legitime siden, og at Tumblr og Twitter-kontoen bare er et troll som slang seg på hypen og fant på masse bullshit. Det gjør det jo mer vanskelig for Bethesda og svare på spørsmål om hypen. Endret 17. november 2013 av Aniratak 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå