kiss1979 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei! Har bestilt PS4 og vet at jeg får den 29 nov. Men har lest at i usa sliter de med PS4en, røde lys og hdmi problemer. Er det noen av dere som også er litt spent på on vi får også dette problemet? Har hørt rykter om PS4 som kommer til norge, blir lagt i norge. Kansje den er mer pålitelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan garantere deg at pr. I dag, og for fremtiden er det INGEN PS4 som blir laget i Norge. Feilmarginer vil alltid prege elektriske produkter, og det blir som regel blåst opp på Internett. Noen vil alltid være uheldige rett og slett. Slå deg til ro med det, og gled deg 29.november, det gjør ihvertfall jeg Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er ingen problemer. Masse falske anmeldelser der ute hvor xbox fans har angrepet amazon review systemet. Akkurat samme skjedde under HD DVD og Blu-ray format krigen hvor folk gikk sammen som en 4 chan gruppe og ga 1 stjerner på alle blu-ray filmene. Amazon sletta de falske anmeldelsene etterhvert. Har sett på noen profiler der med folk som har vertified kjøp på kontoen sin og de gir 5 stjerner til xbox spill etc. Er jo bare patetisk å holde på sånn. Hvis det var så mange problemer hadde man lest om de på forumene og neo gafen har flere tusen kjøpt fra amazon og nesten ingen der har problemer. Dette blir oppklart på mandagen. 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dårlig system at hvem som helst kan bare gi en stjerne og så baller det på seg. Burde vært sånn at kun de som har kjøpt og fått den tilsendt fikk lov å anmelde. Så hadde man sluppet falske kontoer som bestiller og avbestiller rett etterpå og folk som har blitt tatt med flere profiler på 1 ip adresse. Latterlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Det er snakk om en feilprosent på 0,4% på konsollene. En dråpe i havet med andre ord http://www.ign.com/articles/2013/11/14/broken-playstation-4-systems Når det kommer til firmwaren til PS4, har Sony greid å skakkjøre den skal vi tro EA http://www.ign.com/articles/2013/11/15/ps4-150-firmware-causing-instability-according-to-ea Og i klassisk Sony stil gikk PSN ad-undas ved lansering: http://www.playstationlifestyle.net/2013/11/15/psn-goes-down-as-ps4-launches-in-us-canada-error-code-nw-31453-6-appears/ Med andre ord, ikke det store vedvarende problemene. Og jeg tipper, og forventer at dette er i orden til den kommer til oss her på berget. Endret 16. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skjelt at USA betatester konsollen for oss Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 En må nok regne med at det vil være noen som er uheldige og får en PS4 maskin med problemer her i Norge også. Er umulig å si hvor mange men det er alltid en prosent av alle maskiner som blir laget som det er noe galt med. Så får en håpe at evnt firmware problemer blir luket bort og patchet innen et par uker før millioner av maskiner skal selges til resten av territoriene. Men det som bekymrer meg mest er PSN og serverparken til Sony. Den har aldri vært noe bra og den sliter jo veldig allerede nå. Godt mulig det er helt andre servere for andre territorier og at det vil ikke bli være i det minste. Det som skal bli moro nå er når XBO lanseres og se hvordan serverparken til MS håndterer millioner av brukere. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ta det med ro. USA får PS4 først for å beta teste den for oss Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Tiden vil vel vise om feilene blir luket ut før den dukker opp her på berget. Samme med xbone, om feilene blir like mange eller mindre/ikke eksisterende. Det er i utgangspunktet bare til å vente og se Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Når Sony har solgt 1 mill PS4-konsoller i Nord-Amerika og feilprosenten ligger på 0,4%, da tror jeg at jeg kan ta det helt med ro! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 0% feil er ikkje realistisk. Om ein ser vekk frå openberre designfeil så vil det alltid vere eksemplar med produksjonsfeil frå fabrikken. Om ein går ut frå at produksjonsfeil ikkje er større enn anna maskinvare produsert av Sony (og underleverandør), så er det feil ala RROD dei må bekymre seg for. Har du designfeil på konsollen, så kan den ramme eit stort antal konsoller før dei rekk å korrigere den. Uansett har du garanti på produktet. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 0% feil er ikkje realistisk. Uansett har du garanti på produktet. NETTOPP!! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dette bagateliseres akkurat på samme måten det ble gjort med Xbox360 i sin tid.... Tror de relle tallene er høyere og at det vil komme frem etterhvert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Husk at problemer med slike ting blir blåst opp til å høres jævlig ut. Du hører som oftest kun de som lager skriker og hyler. De 99,6% som sitter og koser seg er stille. Men som det nevnes, det er alltid noen som er uheldige. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ingen elektroniske artikler er 100% sikret att det ikke blir diverse feil ved såpass stor masseproduksjon, bare se på div tv`er, mobiltelefoner, blurayspillere, forsterkere og andre ting i samme kategori som har samme tilsvarende problemer, ingen ting er helt perfekt her i denne verden.. Håper alle som har/vil få klatt får ny konsoll sånn de kan leve sine liv videre... Har lest litt hva folk skriver rundt forbi, å det er lett å luke ut de som virkelig har problemer fra såkalte troll.... Ett eksempel på troll er: Xbox one er bedre fordi min ps4 gikk i stykker Personer med konsoller som ikke virker skriver seriøse/frustrerte kommentarer! Men vi får vente å se, regner med att tallet ikke er over 5% som tilsvarer 50k konsoller, men om vi får vite noe eksakte tall er noe vi ennå ikke vet, men jeg personlig er ikke bekymra siden vi har reklamasjonsrett + garanti fra leverandør, og vil få en ny konsoll så snart de har en tilgjengelig dersom noe går til helsiken.. Skulle jeg være en av de uheldige som får en ps4 som ikke virker blir jeg forbanna der å da, men går ikke ut å skriker att sony er inkompetente osv. Det vet vi alle Sony ikke er, om OS ikke er helt perfekt fra dag 1 vil dette rette seg ved en senere oppdatering... Jeg personlig liker hvor simpelt ps4 OS er siden jeg ikke er noe fan av nye ting, kjøper en konsoll for å spille spill, resten kan jeg gjøre på pc/tv..... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Første utgavene av en konsoll lider alltid av "barnesykdommer". Eller ihvertfall i 90% av tilfellene. Hvor omfattene disse "barnesydommene" er, er en annen sak. F. eks. første generasjons Xbox (den gamle) hadde en ræva CD-rom som gikk lett i stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå