Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store Problemer med PC!

Anbefalte innlegg

Hallo, en venn av meg har en pc som ikke fungerer som den skal, i det hele tatt. Vi har reformatert den, men han har mistet cden til Hovedkortet(Gigabyte GA H77 D3H) så vi lastet ned driverene fra gigabyte sine nettsider. Det eneste som kommer opp på alle driverene er "Din maskin oppfyller ikke minstekravene". Untatt Audio driveren, den klarer å innstaleres av en eller annen rar grunn.. Hadde vært greit om noen kunne hatt hjelpet med dette ;)

Takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stort sett helt like de to rev utgavene, eneste forskjell jeg finner er at rev 1.1 har "Support for EasyTune

* Available functions in EasyTune may differ by motherboard model". Og at rev 1.0 mumler noe om Sandy Bridge 32 nm og PCI-e 2.0. Ellers ser det ut som at det ikke er noen forskjell på hverken chipset eller funksjoner.
Hva som gjør at TS ikke får installert drivere vet ikke jeg.
Lenke til kommentar

Takker for svar :) Ja jeg har nesten insett at det er gjerne i hardwaren feilen ligger, gjerne noe har blitt litt ødelagt. Alt er kjøpt på Dustinhome, og jeg tenkte å ringe kundeservice imorgen. Det står det er 3 års garanti på delene, så det kan vell kanskje gå ann å få ett nyt hovedkort?

Lenke til kommentar

Det kan jo være at Gigabyte har rotet det til å at driverene er til ett annet hovedkort? Da vil en slik beskjed komme opp.

Lydchippen kan jo være den samme, å derfor fungerer lyddriveren.

Tenkte litt på det samme, men da vil jo selfølgelig fordelen være å ha cden, som vi ikke har :wallbash: For første gang vi bootet opp pcen, fikk vi jo lastet ned alle driverene fra cden uten problem. Noen som vet hvor man kan få tak i en ny cd :p?

Lenke til kommentar

Du kan nok fint bruke maskinen om du bare legger inn driveren til skjermkortet, og lyd har du jo.

Så kan du sende en mail til gigabyte å spørre om det er noe muffens med driverene.

Det er det vi har gjort i rundt et halvt år, men dette gjør at den kan få bluescreen mange ganger til dagen, og det er jo ingen sjekk opplevelse i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...