Xanman Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Prisklasse 1000-1800 kroner, skal brukes til film og musikk. Kjør debatt! Edit: Lydkvalitet er for øvrig viktigere enn rekkevidde. Endret 16. november 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva med disse? http://www.lydogbilde.no/test/harman-kardon-bt Selv har jeg Jabra Revo Wireless (også omtalt i testen - side 2). Anbefaler gjerne dem. De er litt kresne på tilkoblinger - lyden er flott sammen med telefonen min (Sony Xperia V), og sammen med en eldre Nokia 5630 jeg hadde liggende. Med pc'en (Asus U46SV) og den forrige telefonen min (HTC Desire S) er lydkvaliteten mye dårligere. Jeg vet ikke hva det skyldes. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Takk for forslaget, men de virket litt dyre i forhold til anmeldelsen, og er også vanskelige å finne på vanlige nettbutikker. Noen som har erfaringer med Sennheiser RS 180? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er ikke lett å komme med fornuftige forslag når du ikke skriver noe om hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Det er ikke lett å komme med fornuftige forslag når du ikke skriver noe om hva du er ute etter. Hvilken informasjon er det du savner? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) For det første nevner du rekkevidde, tenker du da at du skal ha trådløse hodetelefoner? Andre ting som er greit å ha med er om du ønsker åpne eller lukkede hodetelefoner, hva du skal bruke som kilde, om det er aktuelt å kjøpe en dedikert forsterker og om klokkene skal ligge på ørene eller være heldekkende. Det kan også være greit å si litt om dine preferanser. Lyd er jo tross alt en smakssak. Endret 16. november 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 For det første nevner du rekkevidde, tenker du da at du skal ha trådløse hodetelefoner? Andre ting som er greit å ha med er om du ønsker åpne eller lukkede hodetelefoner, hva du skal bruke som kilde, om det er aktuelt å kjøpe en dedikert forsterker og om klokkene skal ligge på ørene eller være heldekkende. Det kan også være greit å si litt om dine preferanser. Lyd er jo tross alt en smakssak. Jepp, som trådtittelen sier er jeg ute etter trådløse hodetelefoner. Jeg skal bruke en bærbar PC som kilde, og vil helst ha heldekkende og lukkede hodetelefoner. Å kjøpe en dedikert forsterker tror jeg ikke er nødvendig. Av musikk hører jeg på svært mye forskjellig, så hodetelefonene bør passe det meste. Her er en oversikt over det jeg hører mest på: http://www.last.fm/user/Bjornaab Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Soundgarden har en tilbudsavis ute om dagen. Der var det bl.a. hodetelefoner til mellom 1000 og 1800kr. Trådløse og med/uten støydemping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå