PoTski Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Dette er den råeste maskinen du får pr.idag. Det er haswell pros. apple leverer fortsatt med ivy. Har også en bestilt via jobben. Alle Apple's Macbooker kommer med Haswell-prosessorer. MacBook Pros fikk en refresh ikke så altfor lenge siden, roger. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Den høye oppløsningen tillater at du kan ha to nettleservinduer eller tekstdokumenter side-ved-side, noe som er svært nyttig. Er det lesbart å ha 2 word dokumenter med vanlig fontstørrelse ved siden av hverandre på en såpass liten skjerm? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Moderatormelding En off topic-diskusjon er fjernet fra tråden Tilbakemeldinger på moderering skal ikke tas i tråden, men på PM, dette underforumet https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=593 , eller sendes til [email protected] Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Og bedre byggekvalitet, OG holder seg bedre på bruktmarkedet. Og bedre tastatur, og bedre batteri. Haha. Hva baserer du dårligere byggekvalitet på? Asus har tradisjonelt vært bedre enn apple på feks returrate? AtW Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Er ikke skaleringen bedre i 8.1? Ikke egentlig. Ser ikke noe forskjell fra Win8, eller Win7 såvidt jeg kan huske den var. Har det på Stue PC, men bruker 1366x768 da 1080p blir for smått og skalering fungerer for dårlig... Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hva baserer du dårligere byggekvalitet på? Asus har tradisjonelt vært bedre enn apple på feks returrate? AtW Fikk masse sexy likes, det er alt jeg trenger. Ty. Lenke til kommentar
qaz147 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Ikkje alle som liker OS'et. Personlig hater eg det, er lost med en gang xD Men ser poenget. Kan innstallere Windows på det uansett. Liker spesielt godt at Windows fungerer bedre på enn Mac enn hva det tilsvarende gjør på Windows-maskin. Haha. ... Hadde helt klart sett på det som negativt om jeg måtte dualboote osx på min win. PC for daglig bruk. Noe jeg hadde vært nødt til. Hvordan du klarer å vri dette til noe positivt skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Orker neppe på oppgradere min UX31A. Beste pc jeg har hatt. Eneste jeg savner er 4gb mer ram, og en større SSD enn den jeg har nå (128gb). UX301 er utvilsomt den råeste ULTRABOOKEN på markedet. Desverre blir prisen for høy. Hadde lyst på UX31LA, men ventet for å se hvordan 301 ble. Ikke store forskjellene faktisk. Får vente til neste år og se om d blir nyeste zenbook da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå