Gå til innhold

Sidensvans.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott portrett av sidensvans, - skarpt og med klare, fine farger ! :)

Det var en flokk med sidensvans hos oss for en uke siden, men ingen av dem kom nær nok til at det ble brukbare bilder, dessverre !

Men neste gang ... !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Tusen takk :)

Hei Torhild.

Kjempefint portrett av sidensvansen. Flotte farger på fuglen. klar fin bakgrunn. Det ser ut som det akkurat har regnet, eller at det har kommet litt våt snø. Vannperlene på fjærene tyder på det, samt den våte grenen. Stolt oppsyn på fuglen :D

Hilsen Lisbeth.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Hei Thorhild,

Et fantastisk bilde av Sidensvansen. Den tok seg visst en liten pust på greinen duskregnet (eller hva det var), nok til at et fortreffelig portrett kunne bli tatt. En glede å skue!

Det er ikke ofte jeg ser disse heover, men 1 januar 2012 kom det en flokk på hele 300 (tellte dem på bildene etterpå :-) ) som slo seg ned I trærne på andre siden ag gata her jeg bor. Etter ca 15-20 minutter forsvant de sporløst. Jeg så ingen fler før 22. april I år. Da kom en ny flokk på besøk, denne gangen ca 100. Da var de ofte nærmere og midt uti gata også hvor det var noen sprekker i asfalten som de drakk vann fra. Igjen, etter ca 20 minutter var dro de avsted alle sammen.

Mvh, Jon

Lenke til kommentar

Hei Thorhild,

Et fantastisk bilde av Sidensvansen. Den tok seg visst en liten pust på greinen duskregnet (eller hva det var), nok til at et fortreffelig portrett kunne bli tatt. En glede å skue!

Det er ikke ofte jeg ser disse heover, men 1 januar 2012 kom det en flokk på hele 300 (tellte dem på bildene etterpå :-) ) som slo seg ned I trærne på andre siden ag gata her jeg bor. Etter ca 15-20 minutter forsvant de sporløst. Jeg så ingen fler før 22. april I år. Da kom en ny flokk på besøk, denne gangen ca 100. Da var de ofte nærmere og midt uti gata også hvor det var noen sprekker i asfalten som de drakk vann fra. Igjen, etter ca 20 minutter var dro de avsted alle sammen.

Mvh, Jon

Tusen takk for hyggelig kommentar :) Disse pleier å komme i november på en snarvisitt. Ser på et annet bilde av hele epletreet, og der kan jeg telle 43 stk.

De er så stilige og fargerike, og denne dagen fikk de 'perler' i fjærdrakten av duskregnet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...