Kimmix Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Har aldri oppdatert telefonen før, og dette er feilmeldingen jeg får opp når jeg prøver. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Plugg den i datamaskinen å bruk Samsung Kies som det står. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Det betyr rett og slett at det ikke er ledig kapasitet på Samsungs servere for deg akkurat nå. Du kan, som foreslått ovenfor, gjøre det via en PC med Kies, eller så kan du vente til senere. Lenke til kommentar
jwa Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg fikk oppdatert via kies, men er ikke 4.3 bare en nyere oppdatering av 4.2.2 :-( Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 De har vel ikke sluppet 4.3 til active ennå, bare til vanlig s4. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 Ser ut som det tar noen uker til før 4.3 kommer for S4-Active. I USA slipper de ikke 4.3 til den før rundt nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå