Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kjøpte en selv i dag. Tar heller bedre skjerm enn et batteri som varer 1 time mer. Har vel nesten alltid strøm tilgjengelig ett eller annet sted? Håper Remote Play mot PS4 er så bra som det ser ut! Ok, jeg har bare den aller første PSP - 1000 som kom i 2003 tror jeg i japan, kjøpte den igjennom en webside som engang var veldig populær som het lik-sang ellernoe. Har du hatt PSP tidligere? Hvis, hvordan vil du si det er og holde en PS vita i hånden i forhold til PSP? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ok, jeg har bare den aller første PSP - 1000 som kom i 2003 tror jeg i japan, kjøpte den igjennom en webside som engang var veldig populær som het lik-sang ellernoe. Har du hatt PSP tidligere? Hvis, hvordan vil du si det er og holde en PS vita i hånden i forhold til PSP? Ca. samme. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Ene triggeren på den jeg kjøpte knirker. Normalt? Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ca. samme. Flotters fordi jeg syntes PSP var digg og holde, så da la jeg inn en ordre på mpx så da bør jeg ha noe og leke meg med før ps4 kommer og når ps4 kommer =) Crossplay ftw! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Billigere på gamestop. 1399 inkludert killzone Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ene triggeren på den jeg kjøpte knirker. Normalt? Den venstre eller?? Jeg kjøpte min på spillexpo på fredagen. den knirker også! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Ja. Fant ut at det bare er å svekke litt på skruen under der og den skal da blir borte Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ja. Fant ut at det bare er å svekke litt på skruen under der og den skal da blir borte NICE ble bra det =) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ca. samme. Må si meg enig i det. Ca. det samme som PSP. På min er det ingen av triggerne som knirker. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Skrudde på min og knirkinga er vekk:) Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Nå har jeg bestillt trigger grips til ps vita, leste mye om det, og sett noen reviews online, skal man kunne spille ps vita i noen timer så anbefales dette produktet fordi man ikke blir så sliten i fingrene. Endret 19. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Link? Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Kjøpte her fordi selgeren var høyt rated: HER Youtube Review: HER Jeg har sett igjennom mange reviews av PDP sine Trigger Grips for PS Vita, men denne jeg linker til er sertfisert av Sony Playstation, noe som betyr mye for meg som kunde. Ett garantert slitesterkt produkt. Endret 19. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå