xtyfoonx Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Hei jeg har akkurat fått meg ny kjøler. Det er en Cooler Master Hyper EVO 212 . Jeg lurer egentlig bare på hvordan man setter denne opp. Må man bruke limen man får med eller kan man bare bruke de festningene? Jeg har en intel kjøler som jeg fikk med i5 3570k fra før av. Takker for svar Endret 16. november 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Limen? Snakker du om den termiske pastaen? Dersom det er det du snakker om, så skal du bruke både den, og mounting kittet Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Limen? Snakker du om den termiske pastaen? Dersom det er det du snakker om, så skal du bruke både den, og mounting kittet du ser den "limen" på det siste bildet der. http://www.komplett.no/cooler-master-hyper-212-evo-cpu-kjler/657097 Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 DEN LIMEN ER FOR Å ØVERFØRE VARME FRA CPU TIL KJØLEREN. DEM andre greiene er for å feste kjøleren til cpu/hovedkortet. Kanskje på tide å se i manualen? 2 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg fikk ikke med noen festninger da jeg kjøpte en 212... Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Søk på youtube etter en guide. Hvis du har hatt en kjøler på fra før må du rense bort kjølepastaen. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Takk for alle svar. Det viste seg å være ekstremt lett å montere. Forresten dette var en super kjøler. Før hadde jeg temperatur mellom 50-60 når jeg ikke gjorde noe å 70-85 når jeg spilte tunge spill feks Bioshock Crysis . Mens nå har jeg mellom 25-30 når jeg ikke gjør noe å 40-55 når jeg spiller tungt :DDD veldig billig dette her jeg synes den var verdt pengene. Jeg kjøpte den egentlig bare for å teste men kommer til å bruke den. Den er uansett veldig stille. Absolutt et perfekt kjøp. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det aller beste er at du nå kan overclocke ganske heftig. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Det aller beste er at du nå kan overclocke ganske heftig. Serr? trodde man trengte en Noctua for det. Bør jeg overclocke? Hvordan gjør man det? og forresten så har jeg to vifter på den cpu kjøleren. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Jeg fikk ikke med noen festninger da jeg kjøpte en 212... Hvor kjøpte du fra? Søk på youtube etter en guide. Hvis du har hatt en kjøler på fra før må du rense bort kjølepastaen. Ja jeg hadde en intel fra før men så jeg vasket det bort med alkohol Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 søk på HK og CPU etter overklokkingsguide Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hvor kjøpte du fra? .... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå