Wheeljack Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva er høydepunktene i morgen? Se førsteposten til DJ. Veldig godt oppdatert med alt en vintersportinteressert kropp kan tenke seg 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Oftedal og Poiree som eksperter i skiskyting. Det kan bli bra. Håper bare ikke Davy tar livet av de med trykket på ord etter ORD. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva er høydepunktene i morgen? Skibytte for kvinner, 10km skiskyting og 5000m skøyter! Buckle up! Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Vet ikke om dette er diskutert tidligere, men jeg synes det var litt artig at den ene sirkelen på OL logoen ikke ble stor (den hengte seg opp eller noe). Tror ikke han Vladimir Putin var like lang i masken da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Oftedal og Poiree som eksperter i skiskyting. Det kan bli bra. Håper bare ikke Davy tar livet av de med trykket på ord etter ORD. Rafael Poiree? Tipper Davy begynner med å rette på norsken hans. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kjenner jeg savner nrklol.no allerede, og OL har ikke engang begynt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Lå du i koma under forrige vinter-OL? Nrklol var det mest brukte uttrykket det året. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja da gikk jeg glipp av en morsomhet, baklager! Var ikke aktiv på forum eller Twitter på den tiden. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hva er høydepunktene i morgen? Se førsteposten til DJ. Veldig godt oppdatert med alt en vintersportinteressert kropp kan tenke seg Ok, tusen takk. Blir nok tl at jeg ser is hockey i morgen tenker jeg. Mulig jeg ser litt aking og noe annet også. Skiskyting og hopp er også noe som kan vekke interessen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ishokay for kvinner, er det det står..? Visste jeg ikke existerte. Nei nå får det da bli måte på. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Bare morsomt å se USA mot Finland tenkte jeg. Holder med Amerikansk side, selv om Finland er vårt naboland. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Vet ikke om denne er postet tidligere: http://thechive.com/2014/02/06/conditions-at-the-sochi-olympics-are-badhilarious-32-photos/ 3 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Vet ikke om denne er postet tidligere: http://thechive.com/2014/02/06/conditions-at-the-sochi-olympics-are-badhilarious-32-photos/ Fantastisk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 Haha. Noe så klasse. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Korrupsjon og brudd på menneskerettigheter, welcome to fucking Russia.. Takk for videoen Romis. Alltid hatt sansen for Vice. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har Astrid distanse hun vet hun skal gå med medalje innenfor rekkevidde? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sprinten/lagsprinten? Hun hadde vært medaljekandidat i dag, men de valgte jo heller ut Steira som har sugd hele sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå