slipten Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 http://www.nrk.no/sport/svindal-norsk-flaggbaerer-i-sotsji-1.11521939 Synes jeg er et godt valg, Hadde håpet personlig at han skulle være flaggbærer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jepp. Nydelig valg! Veldig fortjent og noe av det ypperste vi har å by på av toppidrettsutøvere for tiden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Solid valg av en verdig utøver. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Kan jo bli gøy når Samantha Skogstrand (-sand, -rand?) skal presentere saken om Hegle Svendsen sitt brudd med kjæresten 4 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det er vell på fredag OL ordentlig starter med åpningsseremonien Gleder meg i og grunn, men hvordan blir det med OL sendingene i år? Jeg tenker på at TV2 har rettighetene til dette i år og ikke NRK. Jeg pleier å se på internett, men må jeg skaffe meg Sumo eller lignende? Syntes at jeg hørte om at det skulle være gratis å se, men jeg vet ikke helt hvordan dette er. Er det noen som kan forklare meg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Sumo ja. Gratis for alle nå. Gå inn på tv2.no. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Det er vell på fredag OL ordentlig starter med åpningsseremonien Gleder meg i og grunn, men hvordan blir det med OL sendingene i år? Jeg tenker på at TV2 har rettighetene til dette i år og ikke NRK. Jeg pleier å se på internett, men må jeg skaffe meg Sumo eller lignende? Syntes at jeg hørte om at det skulle være gratis å se, men jeg vet ikke helt hvordan dette er. Er det noen som kan forklare meg? https://get.sumo.tv2.no/kampanjer/ol2014/?referrer=tv2.no Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Sumo ja. Gratis for alle nå. Gå inn på tv2.no. Jahaa, en måned gratis. Kan man melde seg ut etter en måned daog slippe betale noenting? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Står jo "uten binding" i linken over deg, så ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Du kan avbestille umiddelbart etter at du har bestilt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Flott tilbud, det må jeg nok benytte Takk for opplysningen Endret 5. februar 2014 av Delvis Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ikke sportslig, men det er jo naturlig at det fort blir ett ikke-sportslig fokus når det arrangeres i ett (dritt) land som Russland. http://torussiawithlove.no/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Ok, da skal sumo skaffes gratis! Hos meg så kom det med binding selv om det sto at det ikke skulle være det, men jeg får vell si opp når OL er over da... Endret 5. februar 2014 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ok, da skal sumo skaffes gratis! Hos meg så kom det med binding selv om det sto at det ikke skulle være det, men jeg får vell si opp når OL er over da... Forskjell på binding og at abonnementet er løpende. Gå inn på mine sider og si det opp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Snåsamannen spår antall gull og hvem som tar dem. Dårlig referanser til den komplette Norske OL troppen på mediene syns jeg. Men fant den jo ved søk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Morgendagens plan. Legger ut kvelden før hver dag her nå, samt limer inn i førsteposten. Endret 5. februar 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Siste episode av OL-drømmen nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Bjørndalen ble spurt. Det kunne de faktisk holdt kjeft om. http://m.db.no/2014/02/06/sport/skiskyting/ol2014/ole_einar_bjorndalen/sotsji/31668675 Herlig å se han skryte opp aksel!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Som det står i kommentarfeltet: "Får håpe han blir flaggbærer likevel ... over målstreken." 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 DET hadde vært det absolutte høydepunktet i dette OL i såfall!! Da håper eg nesten han legger opp mens han står oppe på pallen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå