MartinF Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Selvfølgelig skal verdens beste skiløper ti OL. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hørte på nyhetene hvordan terroristene truer OL. Jeg er redd for utøverne våre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det var snakk om nøyaktig det samme før VM i Sør-Afrika. Slapp helt av, ingenting kommer til å skje. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det er fordelen med å legge OL til et tilnærmet diktatur; de kommer til å ha stålkontroll på alt som har puls innenfor landets grenser. Putin er under press pga. homo-uttalelsene hans og vet at det blir en omdømmemessig katastrofe dersom dette blir en kopi av München-OL. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Forsker: - 50 prosent risiko for terror under OL. Men tror nok ikke vi trenger å bekymre oss for utøverne, de er nok sikre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det er Russland. Jeg er skremt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er ikke så redd for utøverne, men jeg blir ikke overrasket om det skjer noe med publikum. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 VG Tipper tidenes gullrush Hva tror vi om den prognosen? Uten at jeg skal høres ut som Benbjo her, så syntes jeg 15 gull hørtes litt vel optimistisk ut. Vi har helt klart gullsjangser i nevnte øvelser, men det eneste jeg ser på som 'bænkers' er egentlig damestafetten i langrenn. Hva langrenn på herresida angår så er det umulig å vite hva slags form Petter egentlig er i. Vi vet jo alle hva han er i stand til, men... Akkurat i år så har jeg mer tro på Martin Johnsrud Sundby som har hatt en fantastisk formutvikling den sesongen her. Det hadde vært digg med et OL-gull i storbakken i hopp. Øverste trinn på pallen i OL-sammenheng har vært rimelig blotta for norsk presentasjon siden Thoralf Engan i 1964(!!). Selv hvor god kandidat Anders Bardal er, så anser jeg han som sterkest i normalbakken. Laghopp er ikke lengre mellom Norge og Østerrike, men også Tyskland og Slovenia har meldt seg på den kampen, så der er heller ingenting sikkert. Når det er sagt så regner jeg med en stor medaljehøst, men syntes fortsatt 15 gull var å sikte litt vel høyt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Blir spennende i år med tanke på uro i det siste når det gjelder terror og lignende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Greit at vi hadde et glimrende OL sist, men jeg greier fortsatt ikke å være sånn veldig optimistisk etter fiaskoen i Torino. Sier meg fornøyd med "bare" ti gull. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Ti gull? Vi tar jo lett ti gull i en øvelse. Endret 21. januar 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Godt gjort når det deles ut ett gull per øvelse... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Det deles da ut mer enn ti gull i ishockey. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Astrid Uhrenholdt Jacobsen vraket fra 30 km skibytte til fordel Steira. Astrid ligger på 2. plass i verdenscupen, mens Steira har vært dritt hele sesongen bortsett fra NM. Latterlig valg. Endret 28. januar 2014 av Latias Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Men hun har vel tre mesterskapsmedaljer i øvelser med skibytte fra før? Hun har jo vist at hun takler det godt. Ikke at jeg forsvarer valget, men jeg ser hvorfor de gjør det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Mye bedre med 4. plassen til Steira enn en evt medalje til Jacobsen. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Ja, hun bør absolutt forbedre trynefaktoren sin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå