Sheldon C Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Mye kan sies om russland....men de har verdens fineste nasjonalsang!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Etter musikken å dømme, har Russland akkurat nådd 1997. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Når Steira først skal få en individuell OL-medalje så sørger ho ihvertfall å få den utdelt ordentlig. 3 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg kan ta feil...men det ser ut som de flygende personene henger i vaiere? Det er jo juks! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Mye kan sies om russland....men de har verdens fineste nasjonalsang!! Syntes at den er like kjedelig som alle de andre nasjonalsangene Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Firework....finito!! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 haha, tok ikke lange tiden før forskjellige dopingspekulasjonene kom fram. De påstår nå at 70% av alle russiske inhalerte gass som hjalp kroppen, men som ikke kunne påvises og derfor ikke er bestemmt om det er doping. Det ble testet på dyr og de fikk mye bedre utholdenhet. Blir litt interesangt se hva dem kommer med og hvilke medaljer som må gis tilbake. Om den blir satt på dopinglistene som doping blir plutselig mange russiske medaljer og sikkert andre som må lever tilbake sine. Kan bli gøy se medaljelistene etter noen mnd da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2014 Dat fyrverkeri. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Flere som kjenner på en viss bakrus etter OL? Haugevis med ugjort skolearbeid, tap av sosiale egenskaper og sist men ikke minst det jævela dagslyset, det svir i øyet. Heldigvis er Paradise Hotel i gang i dag, så jeg kan hoppe av IRL-toget igjen. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Det er et jævla tomrom på ettermiddagen her nå merker jeg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Dat fyrverkeri. Heftig fyrverkeri, ja! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Lider av OL-withdrawal her sjøl. "Bare" fire år til neste gang nå. Selv om mesterskapet starta litt skeivt, syntes jeg det tok seg bra inn igjen. Istedetfor å deppe over at det ikke ble medalje i øvelsene vi tok for gitt, *host* stafettene *host* , vil jeg heller fokusere på alle uventa oppturer. Sånn som f.eks Slopestyle sølvet til Ståle Sandbech, bronsa til Tiril Echoff og Steiras endelige individuelle OL-medalje. Abdiseringa til Der König med ikke mindre enn to OL-gull til i samlinga pluss å ta rekorden til Dæhlie er jo også verdt noen ord, eller Jansrud enorme comeback og for ikke å snakke om Hattestads revansje. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Kun to år til det er OL igjen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 La meg rette på meg selv litt da. "Bare" fire år til neste VINTER-OL! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Åtte år til neste skikkelige OL. Pangchang kommer til å være tidenes fiasko med null snø, lite publikum og helt jævlige tider for oss europeere. Hvem i huleste kommer til å stå opp 03:00 to uker i strekk? Ikke jeg i hvert fall. Her har vi et bilde fra sist gang det var et mesterskap i Pangchang. Og nei, dette var ikke et rulleskimesterskap, men VM i skiskyting. 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hva er riktig stavelse? Sotsji eller Sochi? Hvorfor skal vi isåfall fornorske det til Sotsji hvis det ikke heter det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Åtte år til neste skikkelige OL. Pangchang kommer til å være tidenes fiasko med null snø, lite publikum og helt jævlige tider for oss europeere. Hvem i huleste kommer til å stå opp 03:00 to uker i strekk? Ikke jeg i hvert fall. Her har vi et bilde fra sist gang det var et mesterskap i Pangchang. Og nei, dette var ikke et rulleskimesterskap, men VM i skiskyting. http://www.dagbladet.no/2011/07/07/sport/emil_hegle_svendsen/jacques_rogge/vinter-ol/ol/17223372/ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hadde vært mye morsommere om det var lagt til Pyongyang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå