Gå til innhold

OL-kafeen - generell diskusjon rundt OL

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, tok ikke lange tiden før forskjellige dopingspekulasjonene kom fram. De påstår nå at 70% av alle russiske inhalerte gass som hjalp kroppen, men som ikke kunne påvises og derfor ikke er bestemmt om det er doping. Det ble testet på dyr og de fikk mye bedre utholdenhet. Blir litt interesangt se hva dem kommer med og hvilke medaljer som må gis tilbake. Om den blir satt på dopinglistene som doping blir plutselig mange russiske medaljer og sikkert andre som må lever tilbake sine. Kan bli gøy se medaljelistene etter noen mnd da :)

Lenke til kommentar

Lider av OL-withdrawal her sjøl. "Bare" fire år til neste gang nå.

Selv om mesterskapet starta litt skeivt, syntes jeg det tok seg bra inn igjen. Istedetfor å deppe over at det ikke ble medalje i øvelsene vi tok for gitt, *host* stafettene *host* , vil jeg heller fokusere på alle uventa oppturer. Sånn som f.eks Slopestyle sølvet til Ståle Sandbech, bronsa til Tiril Echoff og Steiras endelige individuelle OL-medalje.

Abdiseringa til Der König med ikke mindre enn to OL-gull til i samlinga pluss å ta rekorden til Dæhlie er jo også verdt noen ord, eller Jansrud enorme comeback og for ikke å snakke om Hattestads revansje.

Lenke til kommentar

Åtte år til neste skikkelige OL. Pangchang kommer til å være tidenes fiasko med null snø, lite publikum og helt jævlige tider for oss europeere. Hvem i huleste kommer til å stå opp 03:00 to uker i strekk? Ikke jeg i hvert fall.

Her har vi et bilde fra sist gang det var et mesterskap i Pangchang. Og nei, dette var ikke et rulleskimesterskap, men VM i skiskyting.

index.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar

Åtte år til neste skikkelige OL. Pangchang kommer til å være tidenes fiasko med null snø, lite publikum og helt jævlige tider for oss europeere. Hvem i huleste kommer til å stå opp 03:00 to uker i strekk? Ikke jeg i hvert fall.

Her har vi et bilde fra sist gang det var et mesterskap i Pangchang. Og nei, dette var ikke et rulleskimesterskap, men VM i skiskyting.

index.jpg

http://www.dagbladet.no/2011/07/07/sport/emil_hegle_svendsen/jacques_rogge/vinter-ol/ol/17223372/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...