InsertNumLock Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Nei, men den stemmer om man går etter det du ønsket :] Eller ser du for deg at man bare ser medaljeoversikten og ikke regner ut antallet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Ser nå at jeg kanskje uttrykte meg litt uklart. Med dette: "Tja. Jeg syns personlig det er mer interessant å se hvor mange medaljer landene faktisk har, enn å se poeng." mente jeg medaljeoversikt sånn som den er nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 3 mila er i gang. Ingen tråd..? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kasta sammen en kjapt nå https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1568988 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hva er greia med han fyren i OL-studio? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon. Med de tre medaljene i dag så tenker jeg ikke at det skal bli ett stort problem Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 God dag for Norge i dag. Var gøy å se på! (: Synes nesten det hadde vært finere om dem hadde gjort noe utav det. De hadde jo masse forsprang. Eks tatt kongestol de siste 20meterne på en av dem og gått over mål sammen. Hadde blitt syke OL bilder. Men ja var nok menneskets ego som seiret i dag Uansett gøy å se på.Så fikk Tyskland Sølv og Bronse i parallell slalom kvinner i dag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon. Med de tre medaljene i dag så tenker jeg ikke at det skal bli ett stort problem Russland tok gull i dag, og, så de er stadig bare 1 gull bak, med mange flere sølv... Endret 22. februar 2014 av Knewt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ja, vi får satse på flere gull i f eks skiskytterstafetten Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 God dag for Norge i dag. Var gøy å se på! (: Synes nesten det hadde vært finere om dem hadde gjort noe utav det. De hadde jo masse forsprang. Eks tatt kongestol de siste 20meterne på en av dem og gått over mål sammen. Hadde blitt syke OL bilder. Men ja var nok menneskets ego som seiret i dag Uansett gøy å se på. Så fikk Tyskland Sølv og Bronse i parallell slalom kvinner i dag. Hvordan skulle de avgjort hvem som fikk gull, sølv og bronse? Det hadde jo vært et hån mot OL-gullet om de ikke hadde fightet for det, som de gjorde i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon.Med de tre medaljene i dag så tenker jeg ikke at det skal bli ett stort problem Neivel? Russland er forbi oss... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon.Med de tre medaljene i dag så tenker jeg ikke at det skal bli ett stort problem Neivel? Russland er forbi oss... så er vi ikke best i verden alikevel....et stort slag i trynet for oss selvgode nordmenn Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon.Med de tre medaljene i dag så tenker jeg ikke at det skal bli ett stort problem Neivel? Russland er forbi oss... Vi får satse på en medalje på 5 mila. Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon.Med de tre medaljene i dag så tenker jeg ikke at det skal bli ett stort problem Neivel? Russland er forbi oss... så er vi ikke best i verden alikevel....et stort slag i trynet for oss selvgode nordmenn Tenk på det lille landet vi er. I forhold til det så er vi best i verden. Problemet er at Norge ikke forstår at vi trenger utøvere i aking o.l Tenk også på hvor mange flere utøvere russland har i OL enn oss. Så ja. Selv om så er vi de mest suverene i OL. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Vi har gjort et veldig bra OL i Russland vi. Flotte prestasjoner. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Så klart har vi det med tanke på hvor mange flere utøvere Russland har enn oss! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvorfor får slalåmgutta medaljene i målområdet? Kunne de ikke bare ha tatt det på Medal Plaza i morgen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kanskje det ikke er medaljeseremoni i morra, pga avslutningsseremoni? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 så er vi ikke best i verden alikevel....et stort slag i trynet for oss selvgode nordmenn Det bor 140millioner flere mennesker i Russland enn Norge. Og vi har like mange gull. Joda, vi er best i verden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvor lenge tror dere 5mila varer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå