Gå til innhold

OL-kafeen - generell diskusjon rundt OL

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon.

Med de tre medaljene i dag så tenker jeg ikke at det skal bli ett stort problem ;)

Lenke til kommentar

God dag for Norge i dag. Var gøy å se på! (: Synes nesten det hadde vært finere om dem hadde gjort noe utav det. De hadde jo masse forsprang. Eks tatt kongestol de siste 20meterne på en av dem og gått over mål sammen. Hadde blitt syke OL bilder. Men ja var nok menneskets ego som seiret i dag :p Uansett gøy å se på.

Så fikk Tyskland Sølv og Bronse i parallell slalom kvinner i dag. :D

Lenke til kommentar

Liker ikke at Russland, Canada og USA alle ligger og puster oss i ryggen på medaljestatistikken. Alle tre går forbi oss med ett gull til. Vi er nødt til å vinne både tremila og stafetten om vi skal bli beste nasjon.

Med de tre medaljene i dag så tenker jeg ikke at det skal bli ett stort problem ;)

Russland tok gull i dag, og, så de er stadig bare 1 gull bak, med mange flere sølv...

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

God dag for Norge i dag. Var gøy å se på! (: Synes nesten det hadde vært finere om dem hadde gjort noe utav det. De hadde jo masse forsprang. Eks tatt kongestol de siste 20meterne på en av dem og gått over mål sammen. Hadde blitt syke OL bilder. Men ja var nok menneskets ego som seiret i dag :p Uansett gøy å se på.

Så fikk Tyskland Sølv og Bronse i parallell slalom kvinner i dag. :D

Hvordan skulle de avgjort hvem som fikk gull, sølv og bronse? Det hadde jo vært et hån mot OL-gullet om de ikke hadde fightet for det, som de gjorde i dag.:)

Lenke til kommentar

Neivel? Russland er forbi oss...

Lenke til kommentar

så er vi ikke best i verden alikevel....et stort slag i trynet for oss selvgode nordmenn ;)

Lenke til kommentar

Vi får satse på en medalje på 5 mila.

så er vi ikke best i verden alikevel....et stort slag i trynet for oss selvgode nordmenn ;)

Tenk på det lille landet vi er. I forhold til det så er vi best i verden. Problemet er at Norge ikke forstår at vi trenger utøvere i aking o.l Tenk også på hvor mange flere utøvere russland har i OL enn oss. Så ja. Selv om så er vi de mest suverene i OL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...