Wheeljack Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Vi hadde dag-til-dag tråder under VM, men det kan kanskje bli litt mye under OL? Støtter meg på gren-tråder jeg også. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Skriver bare noe her for å legge til denne tråden i "mine innlegg" Regner med at jeg blir aktiv her når OL starter for fult. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Langrenn og skiskyting bør ha en tråd pr. øvelse. Det er de største grenene her inne og det kommer til å bli en del liv under hvert renn. Andre idretter kan ha en fellestråd hver. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Kanskje greit nok det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Norges OL-tropp til ishockey er tatt ut. Målvakter: Lars Haugen, Dinamo Minsk (BLR)Lars Volden, Espoo Blues (FIN)Steffen Søberg, Vålerenga (NOR)Backer:Alexander Bonsaksen, Vålerenga (NOR)Jonas Holøs, Lokomotiv Yaroslavl (RUS)Henrik Solberg, Stavanger Oilers (NOR)Daniel Sørvik, Vålerenga (NOR)Ole-Kristian Tollefsen, Färjestad BK (SWE)Mats Trygg, Lørenskog (NOR)Henrik Ødegaard, Missouri Mavericks (USA)Løpere:Morten Ask, Vålerenga (NOR)Anders Bastiansen, Färjestad BK (SWE)Robin Dahlstrøm, Örebro (SWE)Kristian Forsberg, Modo (SWE)Mads Hansen, Storhamar Dragons (NOR)Marius Holtet, Färjestad BK (SWE)Sondre Olden, Vålerenga (NOR)Ken André Olimb, Düsseldorfer EG (GER)Mathis Olimb, Frölunda (SWE)Mats Rosseli Olsen, Frölunda (SWE)Niklas Roest, BIK Karlskoga (SWE)Martin Røymark, Färjestad BK (SWE)Per-Åge Skrøder, Modo (SWE)Patrick Thoresen, SKA Saint Petersburg (RUS)Mats Zuccarello, New York Rangers (USA) Vålerenga med 5 spillere.Veldig moro at Sondre Olden er tatt ut, han er en solid spiller, men også ett underholdningsmoment. Det er en drøm å se den gutten gå på skøyter! Edit: Hvorfor tar det med formateringen, det er sykt irriterende! Endret 7. januar 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 OL-drømmen på TV2 nå. De har fulgt seks av Norges gullhåp det siste året. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Tenker jeg ser det på Sumo til helgen eller noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Det bør du. Norendal er elsk! Endret 8. januar 2014 av Latias 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Hun er heit som få. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Helvete!! Jeg visste det var et eller annet sånt program jeg hadde glemt. Takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Når begynner OL egentlig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 6. februar. Er ikke verre enn å se i førsteposten. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ok, da venter jeg spent Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Siden Emil Hegle Svendsen vant 20-kilometeren i Vancouver, kan Norge stille med fem løpere på 20-kilometeren i Sochi da? Eller gjelder det bare i VM? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Regjerende OL-mester på distansen har frikort i neste OL. Så Norge kan stille med Emil + fire andre. Skulle Emil bli syk så er det bare fire som kan stille. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Skjønner. Her har vel Vetle Christiansen eller Henrik L'Abee-Lund en god sjangse til å få gå da. De slipper vel ikke Lars Berger ut på en 20 kilometer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 OL-drømmen på TV2 nå. De har fulgt seks av Norges gullhåp det siste året. Ny episode kl. 21:40. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 OL-uttak langrenn:Menn:Eirik BrandsdalTord Asle GjerdalenAnders GløersenPål GolbergOla Vigen HattestadChris JespersenFinn Hågen KroghPetter NorthugEldar RønningSjur RøtheMartin Johnsrud SundbyDidrik TønsethKvinner:Marit BjørgenCeline Brun-LieMaiken Caspersen FallaAstrid Uhrenholdt JacobsenTherese JohaugKristin Størmer SteiraHeidi WengIngvild Flugstad Østberg 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 De tok ut Petter ja. Pingler :-D Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Han har vel uansett gratisplass på femmila siden han er regjerende olympisk mester på distansen? (eller fungerer det kanskje ikke sånn i OL). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå