slipten Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hva er så interressant med en alpinist som er toppløs? Er ikke internett fult av toppløse damer... Nytt lavmål av VG Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Greit med en "avkoblingsdag" i morgen, med kun to øvelser å følge med på; skøyter og utfor. Angående Russland, jeg forstår godt at de anker, jeg er faktisk overrasket over at han beholder medaljen. For meg ser det ut som om han klart hindrer russeren selv om han er sliten (sier ikke at han gjorde tde med vilje). Dessuten, Russland er på hjemmebane og skal vise muskler. Med OL i sin egen bakgård teller medaljestatistikken mye og alle monner drar. Endret 11. februar 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Angående Russland, jeg forstår godt at de anker, jeg er faktisk overrasket over at han beholder medaljen. For meg ser det ut som om han klart hindrer russeren selv om han er sliten (sier ikke at han gjorde tde med vilje). Jeg har fulgt en del med, men ikke fått med meg så mye rundt. Hva er det snakk om her?! Link til saken ellernoe?! Virker litt intersang. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Angående Russland, jeg forstår godt at de anker, jeg er faktisk overrasket over at han beholder medaljen. For meg ser det ut som om han klart hindrer russeren selv om han er sliten (sier ikke at han gjorde tde med vilje). Jeg har fulgt en del med, men ikke fått med meg så mye rundt. Hva er det snakk om her?! Link til saken ellernoe?! Virker litt intersang. http://www.langrenn.com/martin-johnsrud-sundby-beholder-bronsemedaljen.5414546-1743.html Russerne anket så denne saken igjen, men også det ble avvist. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Den er anket igjen etter dette. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 OLs viktigste gren starter i morgen! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Skal ikke russerne legge inn protest på Hellner også når de først er i gang? Ustjugov hadde tatt gull om svensken ikke hadde lagt ham i bakken. Samtidig bør han russeren som fikk semifinalen ruinert på grunn av skia saksøke Fischer. Jeg er overbevist om at de ga han ødelagte ski med vilje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Northug vrakes (les: hviles) på 15km. Får håpe han får klarsignal til ankeretappen. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Mer ting å gjøre i dag, og det passer greit med programmet - egentlig ingenting av dagens konkurranser jeg Må få med meg. Men både skøyter og kombinert er jo spennende med nordmenn. Angående Russland, jeg forstår godt at de anker, jeg er faktisk overrasket over at han beholder medaljen. For meg ser det ut som om han klart hindrer russeren selv om han er sliten (sier ikke at han gjorde tde med vilje).Sundby har vel sagt selv at han lå en meter eller noe foran idet han sjenet over (og at dette vises bedre på bilder fra siden enn de foran hvor det ser verre ut), slik at det nok ikke ville hatt så stor betydning for hvem som kom inn først likevel. Jeg skjønner at russerene klaget, men personlig syns jeg juryen har gjort rett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Northug vrakes (les: hviles) på 15km. Får håpe han får klarsignal til ankeretappen. Vil kalle det en mellomting. Tror ikke han hviles i den forstand at han er sliten, men han "hviles" fordi han ikke er god nok til å ta medaljer på 15km klassisk. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Men samtidig er det riktig å sette han ut av laget når han ikke er i form. Han burde ikke få stille bare fordi han er Petter Northug og har den merittlista han har. Når det er opplagt at han ikke er medaljekandidat, så burde andre settes inn istedet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Tyskland er plutselig foran oss selv om vi har dobbelt så mange medaljer. Avhengig av at langrennsjentene og skiskyttergutta leverer i morgen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Helt enig,og jeg mener det samme gjelder på stafetten. Han er Petter Northug, som er verdens beste når han er i form, men per dags dato er jeg usikker på hvem som skal gå skøytedelen med Martin. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Var vist også noen som mente at han hadde trent for hardt før OL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Skal ikke russerne legge inn protest på Hellner også når de først er i gang? Ustjugov hadde tatt gull om svensken ikke hadde lagt ham i bakken. Haha Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ser ut som sagaen om anken nå er fedig for godt. Sundby beholder bronsen http://en.rsport.ru/olympics/20140212/723916081.html Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Det var da faen meg på tide og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Rørende medaljeseremoni med fire norske medaljer. Flott at de har fått endret kameravinkelen også slik at det ikke ser ut som at flagget er på fyr på vei opp. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Tyskland er plutselig foran oss selv om vi har dobbelt så mange medaljer. Avhengig av at langrennsjentene og skiskyttergutta leverer i morgen. Blir en mulig gull for Tyskland i morra å. Sjangsene er gode for at dem vinner i " Lagstafett" i morra. Dem har jo vunnet gull i alle "aking" kategorier. 3 Gull der tror jeg. Så får vi se i morra om dem klarer gull i stafetten å. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Eirik bekreftet at Petter selv ville gå. Da har han blitt vraket Spent på hvordan det blir mtp. stafetten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå