Gå til innhold

OL-kafeen - generell diskusjon rundt OL

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit med en "avkoblingsdag" i morgen, med kun to øvelser å følge med på; skøyter og utfor.

Angående Russland, jeg forstår godt at de anker, jeg er faktisk overrasket over at han beholder medaljen. For meg ser det ut som om han klart hindrer russeren selv om han er sliten (sier ikke at han gjorde tde med vilje).

Dessuten, Russland er på hjemmebane og skal vise muskler. Med OL i sin egen bakgård teller medaljestatistikken mye og alle monner drar.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Angående Russland, jeg forstår godt at de anker, jeg er faktisk overrasket over at han beholder medaljen. For meg ser det ut som om han klart hindrer russeren selv om han er sliten (sier ikke at han gjorde tde med vilje).

Jeg har fulgt en del med, men ikke fått med meg så mye rundt. Hva er det snakk om her?!

Link til saken ellernoe?! Virker litt intersang.

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt en del med, men ikke fått med meg så mye rundt. Hva er det snakk om her?!

Link til saken ellernoe?! Virker litt intersang.

http://www.langrenn.com/martin-johnsrud-sundby-beholder-bronsemedaljen.5414546-1743.html

Russerne anket så denne saken igjen, men også det ble avvist.

Lenke til kommentar

Skal ikke russerne legge inn protest på Hellner også når de først er i gang? Ustjugov hadde tatt gull om svensken ikke hadde lagt ham i bakken.

Samtidig bør han russeren som fikk semifinalen ruinert på grunn av skia saksøke Fischer. Jeg er overbevist om at de ga han ødelagte ski med vilje.

Lenke til kommentar

Mer ting å gjøre i dag, og det passer greit med programmet - egentlig ingenting av dagens konkurranser jeg Må få med meg. Men både skøyter og kombinert er jo spennende med nordmenn.

Sundby har vel sagt selv at han lå en meter eller noe foran idet han sjenet over (og at dette vises bedre på bilder fra siden enn de foran hvor det ser verre ut), slik at det nok ikke ville hatt så stor betydning for hvem som kom inn først likevel. Jeg skjønner at russerene klaget, men personlig syns jeg juryen har gjort rett.
Lenke til kommentar

Tyskland er plutselig foran oss selv om vi har dobbelt så mange medaljer. Avhengig av at langrennsjentene og skiskyttergutta leverer i morgen.

Blir en mulig gull for Tyskland i morra å. Sjangsene er gode for at dem vinner i "

Lagstafett" i morra. Dem har jo vunnet gull i alle "aking" kategorier. 3 Gull der tror jeg. Så får vi se i morra om dem klarer gull i stafetten å.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...