Gå til innhold

OL-kafeen - generell diskusjon rundt OL

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg begynner å bli passe lei denne type overskrifter i VG. Ikke faen om jeg klikker på denne, for jeg har latt meg lure av lignende sensasjonelle OL-relaterte overskrifter før. Linkene har da bare ledet til det über-kaotiske live-studioet til VG hvor man må være veldig tålmodig for å kunne finne det som omhandler overskriften. Så tålmodig er jeg ikke. Hverken TV2sport eller NRKsport skriver om dette, så da tipper jeg det egentlig ikke er så veldig mye furore...

furore_i_VG.png

Lenke til kommentar

Er en "behind the scenes"-video av en libanesisk alpinist som har lekket på intenett. Ho er visstnok toppløs i følge VG, og den libanesiske idrettsministeren lover full gransking. Basically.

Men ja, jeg er enig i at VGs håpløse overskrifter som trekker deg til Live studio er irriterende.

Lenke til kommentar

Blir en kjedelig dag i morgen hvis vi sammenligner med dagen i dag f eks. Det er tre ting som kan virke litt spennende og det er kombinert, alpint og skøyter 1000m. Skøyter 1000m skal jeg følge med på i hvert fall i og med at Norge har sjanser i morgen. I Kombinert og Alpint så har vi nordmenn med, men der er vinnersjansene litt mindre enn på skøyter. Tror ikke at jeg følger så intenst med på dette, men holder meg heller oppdatert her eller på f eks VG eller ett annet sted.

Ellers så kommer det vell til å bli en rolig dag i morgen når det gjelder OL i alle fall. Eneste er skøytene som nevnt, men jeg vet ikke om det er noen her som interesserer seg noe særlig i skøyter. Selv med Håvard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...