knipsolini Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Russerne brenner det amerikanske flagget De gjorde det samme med det norske, som jeg skrev rett over her. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Russerne brenner det amerikanske flagget De gjorde det samme med det norske, som jeg skrev rett over her. Jeg vet det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Hahaha. KLASSEsveis av Sandbech! Har forresten Norge hatt en bedre start på OL noen sinne? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Har det kommet ut noe som helst informasjon om hva han døde av bror til Astrid? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 I og med at det ikke er nevnt har jeg synset meg frem til at det er en personlig tragedie, les: selvmord. Dette kan jo selvsagt være riv ruskende galt, men om det var en ulykke eller lang tids sykdom ser jeg på det som sannsynlig at de hadde nevnt det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Døde brått er mye brukt. Håper virkelig ikke at han har gjort dette rett før OL.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Satt og diskuterte det med tanta mi stad og. Døde fort er ofte selvmord og liknende når det ikke skrives i media. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 NATTA, OPP SEKS I MORGEN. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Noen som vet om det er mulig å finne dokumentaren Lillehammer '94: 16 Days of Glory noe sted? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Noen som vet om det er mulig å finne dokumentaren Lillehammer '94: 16 Days of Glory noe sted? ? Ikke verdens beste kvalitet men... 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vi har allerede på dag 1 tangert Torino-OL på antall gull. Snåsamannen kan ta seg en bolle! Han sa vel 6 gull medaljer. Og at Bardal tar en. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er hun tatt ut? Må være vanskelig å velge hjemreise eller ol.... Tatt ut til sprintlaget, forhåpentligvis stiller hun. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg tippa i mitt stille sinn 6-7 gull medaljer jeg også. Spesielt etter at media begynte å fable om 15 av dem. (jeg håper jo selvfølgelig i det lengste at jeg tar feil ) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tatt ut til sprintlaget, forhåpentligvis stiller hun. Tenk om ho skulle gå hen og vinne da? Snakk om emosjonelt vulkanutbrudd, og da tenker jeg nødvendigvis ikke bare for ho sjøl. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vi har allerede på dag 1 tangert Torino-OL på antall gull. Snåsamannen kan ta seg en bolle! Han sa vel 6 gull medaljer. Og at Bardal tar en. Mye skal gå galt om det bare blir seks gull. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Mulig nytt gull til Marit http://m.db.no/2014/02/09/sport/ol2014/sotsji2014/kristina_smigun-vhi/torino-ol/31714516/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Overrasker meg ikke helt heller. Var det ikke da hun ikke hadde vært noe god før, men plutselig kom som faen i OL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå