Bjonness406 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei hdmi'en på PS3'en min funker ikke. Har prøvd alt, skifte fra xmb menyen, starte den opp med og holde knappen lenger nede så jeg hører et pip til.Men den vil ikke fungere, noen som har peiling? Først så kommer det opp på tv'en min at den registrerer noe på hdmi inngangen, for også etterpå miste signalet.(Det er ikke tv'en eller hdmi'en)Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg hadde samme problem på min ps3. Hdmi var død, men fikk bilde via den gule ledningen som fulgte med (s-video?) Prøvde det meste, men ingenting fikk hdmi tilbake. Leverte den tilbake til selger og kunne hente en ny ~2 uker senere. Eneste negative er at jeg mista alt som var på HDD. Glemte å ta backup. Men, fikk hvertfall bytta ut min 4år 6mnd gamle ps3 med en ny 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg hadde samme problem på min ps3. Hdmi var død, men fikk bilde via den gule ledningen som fulgte med (s-video?) Prøvde det meste, men ingenting fikk hdmi tilbake. Leverte den tilbake til selger og kunne hente en ny ~2 uker senere. Eneste negative er at jeg mista alt som var på HDD. Glemte å ta backup. Men, fikk hvertfall bytta ut min 4år 6mnd gamle ps3 med en ny Tror jeg tar og gjør det da, kostet det ikke endel siden garatien hadde gått ut? Er en stund siden jeg kjøpte den nå, hdmi'en har ikke funket på en god stund, men har ikke giddet og gjøre noe med det før nå. Håper det ikke blir så dyrt... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er det innenfor 5år? Mener nå at det skal dekkes av reklamasjonen(gratis). Gjorde det for meg. 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Er det innenfor 5år? Mener nå at det skal dekkes av reklamasjonen(gratis). Gjorde det for meg. Fant kvitteringen nå, ble kjøpt 13-08-10. Får vel ta den med inn på Spaceworld på mandag da Takk for hjelpen Endret 16. november 2013 av Guleman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå