Alex_Tc Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei, Med ny plugger og batteri opplever jeg vanskelig å starte VW passat 97(ny type) diesel. Jeg slår tenning på, venter til glødelampa slukker og vrir på tenning. Så hører jeg at motor prøver å starte men så bryter det og jeg hører bare noe snurrer der. Da må jeg skru tenningen av og prøve på nytt. I hele høst gikk det å starte på andre forsøk hver gang, men nå kan det ta mange flere. Høres det kjent ut for noen? Hva kan det være? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Glødepluggene bør byttes. Endret 16. november 2013 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan høres ut som slitasje i kransen eller starteren så det ikke blir skikkelig inngrep. Ellers er det en funksjon som skal slå ut slik hvis starteren blir for varm, så det kan jo være feil på denne funksjonen. - Mest sannsynlig det første siden det blir dårligere og dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå