Cuneax Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 En titt på hva vi har i vente på smarttelefonfronten.Disse fire trendene vil endre mobilskjermen Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Når det gjelder kurvede skjermer har jeg hatt det tildligere med Nexus S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Når det gjelder kurvede skjermer har jeg hatt det tildligere med Nexus S nei, nexus S sin skjerm var ikke bød, det var bare glasset som var bøyd... 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan de ikke heller lage en telefon med skjerm helt ut til alle kantene? Er det noen som helst teknisk grunn til at vi ikke har det? 1 Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan de ikke heller lage en telefon med skjerm helt ut til alle kantene? Er det noen som helst teknisk grunn til at vi ikke har det? Mye feiltrykk vil jeg tro.. Greit med litt ramme, men det finnes vel løsninger på det og. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Mye feiltrykk vil jeg tro.. Greit med litt ramme, men det finnes vel løsninger på det og. Det kan løses i software. AtW Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nei, det her er som vanlig ganske uinteresant Min Aiek mini-V8 er fortsatt kongen på haugen http://dx.com/p/super-slim-gsm-card-phone-w-1-1-screen-quad-band-single-sim-and-fm-black-215114 Lenke til kommentar
amund_l Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva med taktilt dispaly eller hva det var? Slik som ga feedback til fingeren slik at man kan "føle" taster eller ikoner på skjermen. Det må jo kunne bli kjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg