JonHa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Lake Louise, Alberta Canada Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei, Jonha. Nydelig bilde av et fantastisk fjellområde! Jeg har sett en rekke bilder fra Rocky Mountains, men aldri noen så detaljerte og spennende som de du har presentert ! Jeg håper du har mange på lager ! Vennlig hilsen Albert Andersson. .. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei Nydlig bilde av en flott plass. Fikk lyst til å ta en tur selv Hilsen Rune Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Hei, Jonha. Nydelig bilde av et fantastisk fjellområde! Jeg har sett en rekke bilder fra Rocky Mountains, men aldri noen så detaljerte og spennende som de du har presentert ! Jeg håper du har mange på lager ! Vennlig hilsen Albert Andersson. .. Hei Albert, Tusen takk for positiv og komlimenterende kommentar! Det inspirerer. Det er et helt eventyrlig sted som er bade sunnt for krop og sjel. Jeg pleier å si "så lenge ejg har tilgang på fjell, geitost og Møllers Tarn, trives jeg godt" :-). Mvh, Jon Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Hei Nydlig bilde av en flott plass. Fikk lyst til å ta en tur selv Hilsen Rune Hei Rune, Takk for hyggelig kommentar! Tar du turen, husk å sette av rjkelig tid .. mye vill ha mer heter det jo .. og nok med minnekort! Når du så vender nesen hjemover igjen garanterer jeg at du ikke vil være skuffet :-) Mvh, Jon Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Fantastisk. Aage Hei Aage, Tusen takk for hyggelig kommentar! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg