Caladanian Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Flisespikkeri Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei, Caladanian. Fotomotiver finnes overalt, det gjelder bare å SE dem ! Enkelte mennesker SER motiver fordi de observerer, mens andre ser uten å observere, - de bare "glaner". Jeg hører med i denne siste gruppen, og skulle ønske at jeg kunne se nisser , troll og "Knerten", istedenfor bare skjeve kvister og klumpete røtter når vi er på skogstur ! Du hører nok hjemme i den førstnevnte gruppen, noe dette bildet viser, - det er kreativt gjort og resultatet er absolutt severdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Caladanian Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Hei, Caladanian. Fotomotiver finnes overalt, det gjelder bare å SE dem ! Enkelte mennesker SER motiver fordi de observerer, mens andre ser uten å observere, - de bare "glaner". Jeg hører med i denne siste gruppen, og skulle ønske at jeg kunne se nisser , troll og "Knerten", istedenfor bare skjeve kvister og klumpete røtter når vi er på skogstur ! Du hører nok hjemme i den førstnevnte gruppen, noe dette bildet viser, - det er kreativt gjort og resultatet er absolutt severdig ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Jeg blir så glad, når noen skaper istendenfor å konsumere, når noen legger merke til finurlige finheter med åpne øyner, når noen har virkelig noe å fortelle og kan håndverket sitt. Når jeg ser lidenskap og intelligens. Det er de som forandrer verden. Og utgående fra denne overbevisningen prøver jeg bare å bevege meg i verden også litt med åpne øynene, å leke interessert med teknikk, metode og motiv ...og å motstå med en smil hverdagens rutinefeller. Takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg