Gå til innhold

Flisespikkeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Caladanian.

Fotomotiver finnes overalt, det gjelder bare å SE dem ! :)

Enkelte mennesker SER motiver fordi de observerer, mens andre

ser uten å observere, - de bare "glaner".

Jeg hører med i denne siste gruppen, og skulle ønske at jeg kunne se nisser , troll og "Knerten", istedenfor bare skjeve kvister og klumpete røtter når vi er på skogstur ! :)

Du hører nok hjemme i den førstnevnte gruppen, noe dette bildet viser, - det er kreativt gjort og resultatet er absolutt severdig ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, Caladanian.

Fotomotiver finnes overalt, det gjelder bare å SE dem ! :)

Enkelte mennesker SER motiver fordi de observerer, mens andre

ser uten å observere, - de bare "glaner".

Jeg hører med i denne siste gruppen, og skulle ønske at jeg kunne se nisser , troll og "Knerten", istedenfor bare skjeve kvister og klumpete røtter når vi er på skogstur ! :)

Du hører nok hjemme i den førstnevnte gruppen, noe dette bildet viser, - det er kreativt gjort og resultatet er absolutt severdig ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Jeg blir så glad, når noen skaper istendenfor å konsumere, når noen legger merke til finurlige finheter med åpne øyner, når noen har virkelig noe å fortelle og kan håndverket sitt. Når jeg ser lidenskap og intelligens. Det er de som forandrer verden.

Og utgående fra denne overbevisningen prøver jeg bare å bevege meg i verden også litt med åpne øynene, å leke interessert med teknikk, metode og motiv ...og å motstå med en smil hverdagens rutinefeller.

Takk for hyggelig tilbakemelding. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...