martin9 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei! Hunden pissa i passasjersetet foran. Noen tips til hvordan jeg kan få dette bort på en best mulig måte? Ønsker ikke lukt i bilen, og tdet har nok trukket litt ned i setet? Takk! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ta ut setet, ta setetrekket av puta og vask det for hånd i mildt såpevann, skyll og tørk. Har det gått helt ned i skumgummien sliter du. Skumgummien kan fint vaskes den også, men det tar en evighet å tørke den. Husk å være forsiktig med varmeelementet, ligger det klistret fast i skumgummien gjør det prosessen enda mer omstendelig. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg leste dette for noen minutter siden, men det slo ikke inn før nå: Vil man (= Leo_) med dette si at polstringen i bilseter bruker skumgummi med åpne celler ???!??? Hva skulle i såfall være hensikten med det ? Spare penger ? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Eller skum_plast_ ja.... Suger godt med fuktighet...Eddik er ganske så godt middel mot lukt, og det er nokså ufarlig om du ikke får skylt vekk all eddiken. Jeg bruker en skvett (par spiseskjeer) 7,5% eddikk i vaskemaskinen når jeg skal vaske ungenes klær/sengetøy som lukter urin. Men ja, det er et omstendelig arbeid... Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei! Hunden pissa i passasjersetet foran. Noen tips til hvordan jeg kan få dette bort på en best mulig måte? Ønsker ikke lukt i bilen, og tdet har nok trukket litt ned i setet? Takk! Hvis det er stoff sete da må du leie en våtstøvsuger,bland i vannet vaskemiddel,spray på seten og sug opp med støvsugeren,dette må du gjøre flere ganger for å være sikker at det meste av urin er fjernet. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er det snakk m mer enn en bitteliten skvett kan han like godt ta av trekket med én gang, ellers vil skumplasten ruge på det og avgi i små mengder til dommedag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå