wergz Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Heisann, er født i 95 og er det neste kullet som skal være russ. Har tenkt veldig mye på det siden sommern da folk begynte å prate om grunnpakkene for russedress etc. Men er det for sent å kjøpe disse pakkene og spare noen kroner, i stedet for å kjøpe alt separat? (Ser at 4.sept var en av fristene.. ) Har forøvrig tenkt å få til en van, men har nokså lite erfaring på generelt hele opplegget. Russ.no og russesiden ble kjapt sett gjennom, men tviler på at det fortsatt selges noen form for klespakker halvveis ute i november.. Hadde vært fantastisk hvis noen kunne linke til lignende tråder som svarer på dette, eller eventuelt svare her Har jeg fortsatt håp ? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du kan fortsatt kjøpe det, men du får ikke lenger rabatt. De har også begynt å sende ut russekortene så vidt jeg vet. Det var i hvert fall en frist på 4. november på å endre kortene. Hva med å bare gå inn på russ.no og se hva du finner? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Du kan fortsatt kjøpe det, men du får ikke lenger rabatt. De har også begynt å sende ut russekortene så vidt jeg vet. Det var i hvert fall en frist på 4. november på å endre kortene. Hva med å bare gå inn på russ.no og se hva du finner? Ja, russekortene er det kanskje verre med. Er fristene som allerede har vært bare for rabatt på alt? Så det er ikke for seint, men det blir bare dyrere? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 For sent er det nok helt sikkert ikke, de tjener jo gode penger på det der, så de er nok villige til å la deg bruke tusene fortsatt ^^ Lenke til kommentar
wergz Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Hmmmmm prisene for alle mulige ting på russ.no var ikke så gæærnt likevel. Anbefalinger på hvor jeg skal skaffe russekort? Da gjenstår det egentlig bare kort, men dette er vel det som er utgått? Endret 16. november 2013 av wergz Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Send russ.no en mail, og hør hva de kan tilby deg. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du trenger ikke å bekymre deg, det eneste som skjer er at det blir mindre bukser og velge i o.l. Etter hvert så setter de også ned prisene på ting for å få solgt det unna. Jeg fikk tak i russeparkas til 3 eller 400kr i slutten av April, den kostet noe rundt 1300 fullpris. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) GLem det. Ser visst ut till man ikke kan fiske russekort längre hos russ.no Endret 16. november 2013 av Lami Lenke til kommentar
wergz Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Send russ.no en mail, og hør hva de kan tilby deg. Det skal jeg gjøre. Takk for svar Du trenger ikke å bekymre deg, det eneste som skjer er at det blir mindre bukser og velge i o.l. Etter hvert så setter de også ned prisene på ting for å få solgt det unna. Jeg fikk tak i russeparkas til 3 eller 400kr i slutten av April, den kostet noe rundt 1300 fullpris. For at ikke tingene jeg har valgt ut, per idag, ikke skal ha størrelsen min seinere på nyåret, så håper jeg på å kjøpe klærne etc. så fort så mulig! Takk for svar Endret 17. november 2013 av wergz Lenke til kommentar
wergz Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 GLem det. Ser visst ut till man ikke kan fiske russekort längre hos russ.no Dette skal jeg også skrive om i en mail til russ.no Takk for svar Lenke til kommentar
wergz Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Ser ut som de ordinære prisene etter grunnpakkene gjelder. Det er fortsatt ikke for sent å bestille russekort! Det var visst en periode om noen uker hvor man kan gjøre det Lenke til kommentar
wergz Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Da har jeg bestilt en liste over ting på russ.no. Men er det et krav med Russe-ID til Tryvann? Ellers vil jeg si takk til alle som har svart på tråden! Edit: Er det samme hvilken jeg kjøper? https://russelappen.eventium.no/index.php http://shop.russ.no/webshop/produkt/14913/ http://russepasset.no/ ? Endret 24. november 2013 av wergz Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Russelappen fra eventium er den som er gjeldende. Den fra russ.no trenger du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå