Albert Andersson Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Poserende pilfink ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei Albert, Dette var en flott positur av pilfinken. Ser ut som den har engasjert luftbremsene og gjør seg klar for landing. Dette kan jeg godt se for meg på en vegg med en passende ramme - og ja, glass også selvfølgerlig og en stilig signatur nederst til høyre :-) Fin bakgrunn for et sådant formål - mulig du bør male om veggen med en farge som passer. Det vil bli ypperlig og dekorativt Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Hei Albert, Dette var en flott positur av pilfinken. Ser ut som den har engasjert luftbremsene og gjør seg klar for landing. Dette kan jeg godt se for meg på en vegg med en passende ramme - og ja, glass også selvfølgerlig og en stilig signatur nederst til høyre :-) Fin bakgrunn for et sådant formål - mulig du bør male om veggen med en farge som passer. Det vil bli ypperlig og dekorativt Hei, Jonha. Takk for hyggelig kommentar og godt forslag ! Vi er i ferd med å planlegge / gjøre om en bildevegg, og jeg tror faktisk at den kan passe der ! Takk for tipset, og ha en riktig god helg ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei Albert, Dette var en flott positur av pilfinken. Ser ut som den har engasjert luftbremsene og gjør seg klar for landing. Dette kan jeg godt se for meg på en vegg med en passende ramme - og ja, glass også selvfølgerlig og en stilig signatur nederst til høyre :-) Fin bakgrunn for et sådant formål - mulig du bør male om veggen med en farge som passer. Det vil bli ypperlig og dekorativt Hei, Jonha.Takk for hyggelig kommentar og godt forslag ! Vi er i ferd med å planlegge / gjøre om en bildevegg, og jeg tror faktisk at den kan passe der ! Takk for tipset, og ha en riktig god helg ! Vennlig hilsen Albert Andersson. :-) .. dra meg nå langsomt inn I fuglekassa! det er vel det en kan kalle BINGO! :-) Riktig god helg til deg også Albert ! Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei Albert. Dette er KUNST Dette er FULLBRAKT Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei Albert. Dette er KUNST Dette er FULLBRAKT Hilsen Lisbeth HEI, Kom i skade for å bruke feil ord. Mente naturligvis FULLKOMMENT ......... Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Hei Albert. Dette er KUNST Dette er FULLBRAKT Hilsen Lisbeth HEI, Kom i skade for å bruke feil ord.Mente naturligvis FULLKOMMENT ......... Lisbeth Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig og altfor positiv kommentar ! Jeg ble fornøyd med dette bildet, men skulle likevel ønske at det var bedre ... . Og bare vent, - om noen dager varter en annen Akam-fotograf opp med en versjon så hårreisende bra at mitt kommer til å se ut som om det er tatt av et av barnebarna i førskolealderen ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jepp her snakke me :-) Jeg som ikke er noe særligt interresert i fugler bilder bråstoppa på denne. Fantastisk flott fange, bakrunnen, bevegelsen ja det heila. Gratulerer me denne. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Jepp her snakke me :-) Jeg som ikke er noe særligt interresert i fugler bilder bråstoppa på denne. Fantastisk flott fange, bakrunnen, bevegelsen ja det heila. Gratulerer me denne. Hei, Atle. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du har hatt mange fine fuglebilder, Albert. Denne gangen har du løftet nivået ytterligere - dette er hva tyskerne ville kalt spitzenklasse! Opp på veggen me'n!! ??? 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Flott fluktbilde av " poserende pilfink " Albert God h...elg !!!!!! Med hilsen Leif Storm, Orkan nei nei Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Du har hatt mange fine fuglebilder, Albert. Denne gangen har du løftet nivået ytterligere - dette er hva tyskerne ville kalt spitzenklasse! Opp på veggen me'n!! ??? Hei, Jan Egil. Tusen, tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, - nå ble jeg helt "satt ut", - en sånn bildeomtale har jeg aldri trodd at jeg noen gang skulle få ! Takk, igjen !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Flott fluktbilde av " poserende pilfink " Albert God h...elg !!!!!! Med hilsen Leif Storm, Orkan nei nei Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, - og en riktig god helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar, - og en riktig god helg til deg, også ! Vennlig hilsen Albert Andersson. ...... Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Nice shot! Hei, Caladanian. Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg syns den pilfinken ser litt redd ut, den er flott da Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg syns den pilfinken ser litt redd ut, den er flott da Albert. Hei, Kai Petter. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Den var nok redd for at de beste frøene skulle være borte når den kom fram til fóringsautomaten ! Vennlig hilsen Albert Andersson.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg