EvilSeagull Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ville du opplevd virkeligheten slik som den er nå eller ville du vært "gal" og levd i en fantastisk drømmeverden? Og hvorfor? Endret 15. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Virkeligheten. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvordan vet du at vi ikke er gale og lever i en fantastisk drømmeverden? Når jeg har en stemme i hodet som sier "jeg er jesus" (altså ikke at jeg er jesus, men stemmen) så, vel, hva skal jeg si??? PS. Jeg kryssposter litt, for denne må du prøve: Ved å blande potetmel og litt vann får du en tykk saus som blir helt hard når du klemmer hardt på den. Klemmer du forsiktig kan du forme den. Veldig snålt. Og den tar ikke fyr heller. Og enklere å få tak i enn gallium. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Hvordan vet du at vi ikke er gale og lever i en fantastisk drømmeverden? Når jeg har en stemme i hodet som sier "jeg er jesus" (altså ikke at jeg er jesus, men stemmen) så, vel, hva skal jeg si??? PS. Jeg kryssposter litt, for denne må du prøve: Ved å blande potetmel og litt vann får du en tykk saus som blir helt hard når du klemmer hardt på den. Klemmer du forsiktig kan du forme den. Veldig snålt. Og den tar ikke fyr heller. Og enklere å få tak i enn gallium. Jeg bare tipper Uansett, jeg ville levd i den fantastiske drømmeverdenen Endret 15. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Virkeligheten. Hva om du hadde levd i drømmeverden og fortsatt vert kongen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kongen er vel den siste jeg ville vært. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Tråden er feilpostet, og stenges. Trådstarter kan opprette tråd i rett forum, som er her:https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=366 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg