AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Lagde meg et solid kutt i fingen med kniven som jeg kutta rå kylling filet med. Noe å tenke på? Anonymous poster hash: 6ef6f...23b Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ja. Desinfiser det grundig med pyrisept. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Ja, helte på en del. Skylte med masse vann, hev over noe pyrisept og tørka fikk lappa det sammen. Tenker jo litt på alt griseriet i kyllingen, men etter pyrisept bør det være good eller? Anonymous poster hash: 6ef6f...23b Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Vet det er leger som har gitt antibiotika for mye mindre enn dette. Mikroorganismene på rå kylling er ikke til å spøke med. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ta å hell masse pyricept over det , og prøv å få det til å blø en del ut av såret, så renser du det med blodet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 kanskje ett litt privat spørsmål så du må ikke svare om du ikke vil! kuttet du deg med vilje ?? obs! du må ikke svare... Anonymous poster hash: c4cda...714 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Rå kylling er noe av det værste du kan få i blodet! Om du har pyricept , antibakk ekker lignende så brukt det! Om du ikke har noe av det så bare bruk klorin. Jeg skal vedde på at det svir noe jævlig men bruk det alikevell om du ikke har noe annet Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Aha. Når man dypper fingeren i klor så skal man være passe desperat, men jeg tenker vell at det har løst seg for TS nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå