AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei. Jeg mister masse hår, jeg har også en ekstrem fet/oljete hundebunn, selv etter noen få timer etter at jeg har vasket håret med fungoral har jeg fet hodebunn igjen. Er det normalt for de med arvlig hårvfall? Eller kan jeg ha noe annet? F.eks sopp? Anonymous poster hash: 1c889...3b5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvor gammel er du? 30år Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Første jeg da tenker er en Eksem eller en slags form for sopp Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Første jeg da tenker er en Eksem eller en slags form for sopp Jeg har hatt seboreisk eksem i ansiktet tidligere, men det oppførte seg helt annerledes da. Har vært hos en hudlege for noen måneder tilbake, han tittet såvidt det var på hodebunnen og spurte meg om jeg hadde hatt andre i familien med hårtap, og det hadde jeg (min far og farfar), da sa han bare at det var arvelig og ikke var noe å gjøre med det.. Men jeg kjøpte ikke helt svaret hans, altså han tittet i hodebunnen min i 2-3 sekunder, tok ikke engang på den. Høres kanskje litt rart ut, men jeg fikk en følese at han ikke gadd å hjelpe meg, muligens pga av han hadde lite hår selv!? Er det noe jeg kan finne på apoteket med problemet mitt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå