HaakonSag Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei Jeg sitter og ser på film på netflix, og har da i fullskjerm. Problemet er at den menyen kommer opp som om jeg skulle ha vært borti musa, noe jeg ikke er..! Hva er problemet? Dette begynner å bli litt irriterende i lengden.. Mvh Haakon. Lenke til kommentar
Bitcoin Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen som har kobla seg opp med remote mouse? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Noen som har kobla seg opp med remote mouse? Nei.. Tok ut mus og tastatur og menyen spratt fortsatt opp fra tid til annen.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nei.. Tok ut mus og tastatur og menyen spratt fortsatt opp fra tid til annen.. Han mener sikkert om noen har koblet seg på med sin egen mus....altså ikke fysisk..men kanskje over nett. Da hjelper det ikke om du kobler fra ditt tastatur og mus. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har du bærbar PC? Det kunne jo vert ein knapp som har låst seg (ikkje fysisk, men nedi elektronikken). Har skjedd med min PC. Det kan også være nokon via internett som gjør det. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Stasjonær. Har ikke noe program eller lignende som kan gjøre dette heller. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Blinker eller flimrer musepekeren din? Er helt sikkert noe mekanisk feil, men greit å sjekke likevell. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dette har jeg vært borti av og til på en gammel mus. Da var det et hår som hadde lagt seg inne i sensoren under musa sånn at den bevegde seg selv. Blås ut av musa og tørk støv av matta Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Stasjonær. Har ikke noe program eller lignende som kan gjøre dette heller. Prata med ein kompis ein gong, og han sa at han kunne tillate andre å styre musa gjennom nettet. Veit ikkje om du trenger program. Men det er meir sannsynlig at det er eit eller anna gale med elektronikken, sidan du har kobla ut alt og det framleis skjer. Endret 15. november 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Nei, fungerer helt som normalt.. Dette har jeg vært borti av og til på en gammel mus. Da var det et hår som hadde lagt seg inne i sensoren under musa sånn at den bevegde seg selv. Blås ut av musa og tørk støv av matta Noe som er rart, da den ga dette lille "rykket" da jeg hadde koblet den ut også.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dra ut musen av maskinen å se om det samme skjer da. Hvis det samme skjer da så er det noe i maskinen. Hvis ikke så er det musen. Noe det er liten sannsynlighet for etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har det samme problemet, Win8? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Har det samme problemet, Win8? Stemmer! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har ikke noe program eller lignende som kan gjøre dette heller. Vet ikke om du helt skjønte hva jeg mente.... men om noen har koblet sin mus til din maskin via nettet, vet ikke/ser ikke du noe program sånn uten videre. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Lurer på om det enten er en bug, eller ett eller annet innebygde greier som må disables :S Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Vet ikke om du helt skjønte hva jeg mente.... men om noen har koblet sin mus til din maskin via nettet, vet ikke/ser ikke du noe program sånn uten videre. En RAT ja.. Lenke til kommentar
Bitcoin Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Åpne opp prosess listen og sjekk om teamviewer, remotemouse programmer kjører. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Fant ikke noe spesielt som skilte seg ut. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 http://support.microsoft.com/kb/2908279 Denne er nok fiksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå