matte geek Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Hei: Kunne noen ha gitt tips til hvordan jeg kunne ha forbedret denne kortsvar oppgaven. The first thing I had included in the video had been the virtuous of the work. I had referred to the target also the majority of the citizens and specific told them that we are educating the future of the country. We are working all around the word and the most important work for us is to keep the pupil in the school. Although, we are making a lot of extra job just to satisfy the country and the only thing we are suggesting are that the people respect the work we are doing to your child. We are educating the children from a small age, so they do not have lack of confidence and we are giving them inspiration of the opportunities that are available in the big world. We are trying to give them as much as hope and information so they do not struggle when we are shaking hands and leaving each other. The most important equipment we and you will achieve from is the patient. We have to acknowledge that the result does not come from “chilling”, but from har work over longer period Endret 15. november 2013 av matte geek Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det er veldig mye grammatiske feil her, og det blir vanskelig å påpeke det uten å skrive hele teksten på nytt. Det bærer en del preg av at du har skrevet det på norsk, og deretter bare oversatt ord for ord, uten hensyn til at språkene har ulik grammatikk. 1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Det er veldig mye grammatiske feil her, og det blir vanskelig å påpeke det uten å skrive hele teksten på nytt. Det bærer en del preg av at du har skrevet det på norsk, og deretter bare oversatt ord for ord, uten hensyn til at språkene har ulik grammatikk. Kunne du ha vist? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg kan kanskje gi deg noen eksempler, men som sagt, skal jeg hjelpe deg med hele greia, så må jeg nesten skrive hele oppgaven for deg. "The first thing I had included in the video had been the virtuous of the work." Jeg antar du skriver om en video du har laget? Og at i starten av videoen, så har du vist en demonstrasjon av et talent (virtuosity) eller en person med stort talent (virtuoso). "The first thing shown in the video is a demonstration of the virtuosity." --- "I had referred to the target also the majority of the citizens and specific told them that we are educating the future of the country." Her ser det ut som du prøver å fortelle om målgruppen du lager videoen for? Og at du lager videoen for å vise at arbeidet dere gjør er til landets fordel. Kanskje... "The video is targeted towards the general public, and demonstrates that our work is done to educate future generations." Igjen, dette er med forbehold. Jeg vet jo ikke hva du egentlig skriver om. Jeg retter bare opp basert på antakelser. "Educating the future" betyr jo å utdanne fremtida. Men man utdanner ikke tidsintervaller. Man utdanner personer. Ser du hva jeg mener? Du bør se over teksten din, og se på den med et kritisk øye, og se om du finner ting selv som du kan rette opp. Den beste kritikken får man ofte fra seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå