Emil C. Fredhammer Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Biler i fart Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei, Emil C. Fredhammer. Stemningsfullt kveldsbilde med utsyn til Tromsøysundbrua og Tromsø ! (?). Bildet er skarpt og fint, og godt eksponert ! Jeg tipper at mange sjåfører ble litt nervøse av å se en fotograf i rundkjøringen, - kontroll ... ? ... Mobilbruk ... ? ... Bilbelte ... ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 He,he. Jeg så bussen stoppe på rødt og ta noen passasjerer på da jeg satte selv utløseren på on på kamerahuset mitt. Bildet bel akkurat eksponert da bussen begynte å kjøre på grønt Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Dette var veldig nice! Broen fungerer som en "leading line", leder øyet inn i bildet. Som tidligere anført: godt eksponert, samt skarpt og fint. Fin komposisjon med plassering av horisonten. Det fungerer fint med rød/oransje som den dominerende fargen i nedre del av bildet vs. mørk blå som den dominerende i øvre del av bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg