Cuneax Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 «Coin» vil erstatte alle kredittkortene dine.Dette kortet slanker lommeboka di Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det fungerer i tillegg å dra Coin som et vanlig kort i butikken. Dra kortet er noe man gjorde med magnetstripe. Det er lett å kopiere magnetstriper, men chip-er lar seg ikke kopiere. Alle norske betalingsautomater er vel sperret for magnetstripebruk i dag på grunn av stor svindelfare? Når jeg ser på bunken av kort med allskens rabatter og medlemskap jeg uansett har samlet på en plass så liker jeg tanken på å slanke de til ett kort, men jeg er mildt sagt skeptisk til at de får til å erstatte kort med chip. 3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Når jeg ser på bunken av kort med allskens rabatter og medlemskap jeg uansett har samlet på en plass så liker jeg tanken på å slanke de til ett kort, men jeg er mildt sagt skeptisk til at de får til å erstatte kort med chip. Hvis det er et amerikansk produkt så vet at f.eks. i USA brukes enda magnetstripen i stor skala. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Når jeg ser på bunken av kort med allskens rabatter og medlemskap jeg uansett har samlet på en plass så liker jeg tanken på å slanke de til ett kort, men jeg er mildt sagt skeptisk til at de får til å erstatte kort med chip.Hvis det er et amerikansk produkt så vet at f.eks. i USA brukes enda magnetstripen i stor skala. Men hva er da vitsen å skrive om det på teknofil.no?` Endret 15. november 2013 av TriNitroToluen 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Men hva er da vitsen å skrive om det på teknofil.no?` Ikke vet jeg Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nei dette ville vært for enkelt for verden Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dra kortet er noe man gjorde med magnetstripe. Det er lett å kopiere magnetstriper, men chip-er lar seg ikke kopiere. Alle norske betalingsautomater er vel sperret for magnetstripebruk i dag på grunn av stor svindelfare? Når jeg ser på bunken av kort med allskens rabatter og medlemskap jeg uansett har samlet på en plass så liker jeg tanken på å slanke de til ett kort, men jeg er mildt sagt skeptisk til at de får til å erstatte kort med chip. Alle norske betalingsterminaler er sperret for magnetstripebruk på transaksjoner som benytter bankaxept. Gavekort i form av visa og lignende tjenester fungerer jo fortsatt bare på magnetstripe. Kommer vell an på hvilken teknologi magnetstripen til "coin" benytter om den vil fungere i Norge eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg