directorX Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg satte sammen enny pc og tenkte å bruke min gamle strømforsyning, det viste seg at denne ikke hadde 8 pins kontakt til CPU. Jeg prøvde å bruke en 6+2 pin, der bare 6 passet, det var ingen raksjon da jeg startet pcen. Håper det er størmforsyningen og ikke HK som har tatt kvelden. Skal det være mulig å bruke en 4 eller 6 pin til CPU med 8 pin eller må jeg ha ny strømforsyning. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvis du trykker en 6-pins PCI-Express kontakt inn i EPS kontakten så får du full kortslutning. Men PSU skal normalt tåle det, den bare slår seg av. Du trenger antagelig ikke 8-pins EPS. Din PSU har en 4-pins ATX plugg, og den passer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Stenger tråden, da du har lagd en til. Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg