batxi Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Trener på treningssenter tirsdag, torsdag og fredag. Har lyst til å trene de forskjellige muskelgruppene på hver sin dag, men vet ikke helt hva jeg bør trene... En dag med bryst, en dag med rygg og den siste dagen med armer og bein. Hvilke apparater bør jeg ta de forskjellige dagene? Og lurer på en ting til. Hva trener man når man tar knebøy? Pft Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Coopersguns.com Gå på exercises! Der har du video av utførelse og bilder som viser hvilke muskler som aktiveres! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Skal du ha noe betydelig fremgang, bør du trene samme muskelgruppe minst 2 ganger i uken. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvis du er ganske fersk i gamet så vil jeg foreslå at du holder deg til et helkroppsprogram som baserer seg på frivekter. Eks. RYP Knebøy tar fremsiden og baksiden av låret, rumpa, leggmusklene og ryggen. En SUPER øvelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå