PhilipGD Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Har tenkt å kjøpe ps4, men jeg lurte på om det er mulig å spille online med ps3 spillere hvis man får seg ps4 Endret 15. november 2013 av PhilipGD Lenke til kommentar
gholie Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ser eg var litt rask på avtrekkeren, betre svar her; Can PS4 and PS3 users play together online, cross-platform?The functionality is technically possible and some developers may choose to support it for their titles. Endret 15. november 2013 av gholie Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Nei, det går ikke. Du kan se PS3 vennene dine online og kommunisere med de(tror jeg), men ikke spille sammen. Det er en annen platform, vet du. Endret 15. november 2013 av donJonazo Lenke til kommentar
gholie Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nei, det går ikke. Du kan se PS3 vennene dine online og kommunisere med de(tror jeg), men ikke spille sammen. Det er en annen platform, vet du. Var det eg og tenkte, men er visst feil. Det går an å spele med folk på PS3 dersom spelet støtter det. Eit eksempel er DC Universe Online. Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Var det eg og tenkte, men er visst feil. Det går an å spele med folk på PS3 dersom spelet støtter det. Eit eksempel er DC Universe Online. Ah, ok. Da er det et unntak, da Det er vel kanskje ikke så veldig mange fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå