Gå til innhold

Påbygg

.berZerk

Anbefalte innlegg

Hei. Er gutt 17 som går vg1 etter at jeg droppet ut ifjor. Begge gangene valgte jeg yrkeslinje og selvom jeg skal fullføre dette året ser jeg ikke for meg at selve linjen er noe for meg. Jeg er en teoretiker og ikke en praktiker, det har jeg egentlig visst en god stund.

Så til spørsmålet mitt, er det mulig å hoppe over vg2 og bare begynne rett på påbygg? Jeg føler jeg kaster bort enda et år av livet mitt på å gå noe jeg rett og slett ikke ser noen fremtid i, samt å skifte enda en gang og gå med folk som er mer yngre enn meg er ikke noe jeg ser helt lyst på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så til spørsmålet mitt, er det mulig å hoppe over vg2 og bare begynne rett på påbygg? Jeg føler jeg kaster bort enda et år av livet mitt på å gå noe jeg rett og slett ikke ser noen fremtid i, samt å skifte enda en gang og gå med folk som er mer yngre enn meg er ikke noe jeg ser helt lyst på.

Nei. Det kan vel kanskje være at du får lov til å gå påbygg, jeg vet ikke, men du må uansett ta nok fag for å få vitnemål. Du kan ikke bare hoppe over et år fordi det ikke passer deg, men kan f.eks. ta noe/alt som privatist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...