Schreiber Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Som jeg ser det: Ifølge Fallout wiki ble West Tech Research Facility ødelagt i atomkringen i år 2077. Datoen på den siden er satt til 12.07.2299, altså ganske nøyaktig 200 år etter atomkrigen ødela området. Den gif-animasjonen er vanskelig å tyde, men det står tydelig West Tech Research Facility der. Jeg vil tro det ikke akkurat er tilfeldig. Om det er neste Fallout vi snakker om, vil det nok i stor grad dreie seg om dette stedet. Om man leser kommentarene nedenfor finner vi blandt annet dette: || ELLA DEUX || SAVIOR PROG. // RECOVER || PROTECT || ELLA DEUX = FUTURE Kan dette ha noe med saken å gjøre? Kan det være snakk om en ny Vault Dweller man må beskytte? Da mener jeg ikke bokstavelig talt vault dweller, men en cyborg eller android? Uansett er det interessant. Tviler på at det bare er en spøk. Det er ikke sikkert det er Fallout 4 de jobber med, men noe Fallout-relatert er det nok. Kanskje en "ekte" Fallout 3 med isometrisk perspektiv osv? Endret 15. november 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Kan også følge litt med her. http://www.reddit.com/r/Fallout/comments/1qn5fx/the_survivor_2299_speculation_and_hype_megathread/ Edit: Dette er ganske morsomt, fake eller ikke. Endret 16. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ska vi lage en annen tråd eller? har sett noen bilder som kan være veldig interessant. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan også følge litt med her. http://www.reddit.com/r/Fallout/comments/1qn5fx/the_survivor_2299_speculation_and_hype_megathread/ Edit: Dette er ganske morsomt, fake eller ikke. "OMG Blizzard is making Fallout 4!" "Oh god.. plz no. We end up fighting unused Diablo 3 scripts with arms and legs that fire obvious plot twists at you." Ikke ofte jeg ler høyt av forumkommentarer, men denne var morsom. 2 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Om dette er en hoax er den meget godt gjennomført, ja. Satser på at Bethesda nå lar PS3 og X360 være left out cold og konsentrerer seg om å gi ut Fallout 4 på PS4/X1 og PC. Det var i stor grad hardware- og minnebegrensninger som gjorde at motoren oppførte seg dårlig i både Fallout 3/NV og Skyrim. Viser det seg at Fallout 4 blir annonsert er det forhåndsbestilling og en ferieuke ved release Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Har noen laget en ny tråd? Isåfall, link? Jeg ser at thesurvivor2299.com nå viser en "lurelink" til bethesda sin twitter. Hvis man prøver å trykke på den så flytter den seg. Hele tiden.. HVIS dette er lureri så må jo Bethesda si noe snart. Merkevaren dems brukes isåfall i øst og vest for å lure folk, og det vil vel de ikke ha noe av med mindre det er sant.. Det finnes et par 12072299 twitter kontoer også nå, men det tror jeg bare er noen andre tullinger som har slengt seg på hypen. Kanskje det er derfor de linker til Bethesda sin twitter på siden. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal tro lenger. Det virker nesten litt for komplisert og rotete for å være sant.. Samtidig er det lite sannsynlig at Bethesda IKKE ville avsløre det dersom det er noen som troller... En ting er å ikke kommentere rykter, men dette er jo mye mer enn et lite rykte.. Nettsiden sier jo rett ut at Fallout 4 blir annonsert 12,13,, EDIT: Nå er linken til Bethesda sin twitter konto fjernet. Klokken halv ti på morgenen. Jeg skjønner ingen ting. Det siste lydklippet tumblr siden har lagt ut heter det samme som dataloggen til vault 74A. (http://fallout.wikia.com/wiki/Vault_74) Data Log #10.44.78The Vault has been breached.There was not enough power to level Five!God have mercy on our souls. Endret 16. november 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Vault Tec logoen er kommet frem på http://thesurvivor2299.com/ nå (hvit logo på hvit bakgrunn. god ide) Endret 16. november 2013 av Slyr Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Om dette er en hoax er den meget godt gjennomført, ja. Satser på at Bethesda nå lar PS3 og X360 være left out cold og konsentrerer seg om å gi ut Fallout 4 på PS4/X1 og PC. Det var i stor grad hardware- og minnebegrensninger som gjorde at motoren oppførte seg dårlig i både Fallout 3/NV og Skyrim. Viser det seg at Fallout 4 blir annonsert er det forhåndsbestilling og en ferieuke ved release Det var ikke bare gull å grønne skoger hos oss med high end pc heller. Bedre, men ikke perfekt. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Vault Tec logoen er kommet frem på http://thesurvivor2299.com/ nå (hvit logo på hvit bakgrunn. god ide) Bakgrunnen har alltid vært svart hos meg. Er den hvit hos deg? Den logoen har også vært der det siste døgnet. Den flyttet litt på seg i starten, noe sier meg at de ikke hadde midtstilt den og fant ut av feilen raskt etterpå. Er alt dette fake? Da må vedkommende ha planlagt dette en stund.. Alt materiale, lyd, bilder, morse-kode, historie osv.. Isåfall godt gjennomført. Jeg vil så gjerne tro dette er ekte men er redd for å bli sykt skuffa. Hva er det som taler mot at det er ekte? Jeg føler hvertfall jeg kan oppsummere argumentene for at det er ekte: 1.) Bethesda har enda ikke gått ut og sakt dette ikke er dem. For hver dag som går hvor de ikke avkrefter det blir det mer og mer sannsynlig at det er ekte. Hvorfor? Fordi vedkommende som styrer nettsidene benytter seg ganske grovt av deres merkevare. Dersom de IKKE vil annonsere Fallout så vil de jo ikke at en annen tulling skal sitte og lure 99% av fansen uten at de selv setter en stopper på det. Dette vil jo resultere i en massiv bølge av sinte fans, og vi vet jo hva hissigpropper på nettet fører til. Pluss at store firmaer pleier å passe på sin egen merkevare ganske så godt. Misbruk = millionsøksmål og rabalder. Hvor mye bråk har vi hørt om? Ingen ting. 2.) En Fallout annonsering gir mening. Bethesda jobber med NOE og det har vel lenge vært ganske tydelig at det er en ny Fallout de jobber med. Så hvorfor skulle vi ikke ha en annonsering i vente? Mange har gjettet på at den skulle annonseres på Spike-awards, som er den 6.desember. 11 desember er ganske close. 3.) Bethesda har pushet Fallout-merch på alle kanaler de siste tre ukene. Nye Vault-jumpsuits og bubbleheads over alt. Hvorfor (fem år etter Fallout 3) skal man pushe merch til gammelt spill dersom man ikke ønsker å lage litt hype? Har vel faktisk BARE pushet Fallout-merch de siste ukene. Mye Fallout-fokus hos de om dagen og det passer godt med timingen til annonseringen. 4.) Før annonseringen av The Evil Within satte de igang teaser-prosjekter som kan ligne om dette, bare i mye mindre grad og ikke like spennende. De begynte med å legge ut rare og kryptiske meldinger og filmsnutter på Vine og skrev noe ala "next entry bla bla hours". De liker å gjøre noe ut av annonseringene sine, og det er klart at de ønsker å gjøre noe stort rundt annonseringen av ny Fallout. De har også funnet en fancy dato, noe som de også gjorde med Skyrim. Så hva er det som taler mot at dette er ekte? Noen som har input? Hvor langt vil en spøk som dette gå før internett-snushaner finner ut at det er tull? Hvor lang tid ville en sånn spøk gå før Bethesda hadde plukket det i fillebiter? Det er isåfall en massiv prank, og isåfall den største i historien med tanke på annonsering av spill. 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er det noen forklaring på hvorfor? Om jeg ikke husker helt feil så begynte vel krigen mellom USA og Kina, som kriget over den siste oljeflekken, så en skulle vel tenke at bombene rammet de to landene mest. Sier ikke at Europa ikke ville vært berørt, men trodde ikke det var like berørt som USA. Europa er ikke ødelagt. Det er bare veldig herpet av konstant krig ifølge game lore og dermed ikke like viktig. Det ble nok nuket som alt annet i fallout i "the great war" men det er jo der like mye som usa og kina. Tror det er mindre berørt av krigen men det er helt utarmet og dermed ikke så nyttig Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Europa er ikke ødelagt. Det er bare veldig herpet av konstant krig ifølge game lore og dermed ikke like viktig. Det ble nok nuket som alt annet i fallout i "the great war" men det er jo der like mye som usa og kina. Tror det er mindre berørt av krigen men det er helt utarmet og dermed ikke så nyttig I så fall gir det jo en viss mening at man spiller en overlevende, ie the survivor. I F3 og FNV har karakteren man spiller hatt navn som klinger litt på samme måte. Må si jeg nesten tør å begynne å håpe jeg... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) -snip- Må bare si at Spike awards er den 7 desember. Edit: Noen på reddit hadde funnet ut at dette bilde hadde blitt brukt på en ut av nettsidene (vet ikke helt sikkert). Men det var klippet til veldig. Men vet ikke om tumblr-siden er fake eller ikke. Stort bilde Endret 16. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg personlig tror Tumblr-siden er fake dessverre, men vet jo aldri. Btw her er en som sendte mail til Bethesda. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dette vil jo resultere i en massiv bølge av sinte fans, og vi vet jo hva hissigpropper på nettet fører til. Ingen verdens ting? 1 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Må bare si at Spike awards er den 7 desember. Edit: Noen på reddit hadde funnet ut at dette bilde hadde blitt brukt på en ut av nettsidene (vet ikke helt sikkert). Men det var klippet til veldig. Men vet ikke om tumblr-siden er fake eller ikke. Stort bilde Hvilken tumblr side var dette? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 En liten ting til. (han som er "Three Dog") https://twitter.com/ETDellums/status/401576425485897728 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) En liten ting til. (han som er "Three Dog") https://twitter.com/ETDellums/status/401576425485897728 Hæstægg ThreeDog... Han har jo hintet en del i retning Fallout i det siste. Den mailen sier jo egentlig at "vanligvis annonserer vi der og der, og følg med" men dette er vel ingen vanlig annonsering. Syns det er utrolig rart at de ikke kan gå ut og si det er tull hvis det er tull.. Hva oppnår Bethesda ved å IKKE avsløre spøken? EDIT: For en god stund siden var det mye fuss og rykter om en Fallout annonsering. Da gikk Pete Hines (PR Zenimax) ut og sa at det blir ikke noen Fallout annonsering med det første. Han kom med en uttalelse for å avkrefte ryktene. Og da var det bare små rykter, ikke noen stor sak som dette. Dersom man er opptatt av å trøkke ut en uttalelse for noe så lite er man nok opptatt av å si ifra dersom noen legger ut falsk informasjon om spillet på nettet som får så stor oppmerksomhet. Endret 16. november 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det var ikke bare gull å grønne skoger hos oss med high end pc heller. Bedre, men ikke perfekt. Nei, men motoren var begrenset av konsollene. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) nå er fallout.css fjernet fra koden på thesurvivor2299.com edit: det er også bscountdown.js. Navnet er endret. Virker som noen endrer koden hele tiden. Alle #fallout og #bethesda er også fjernet fra tumblr siden.. Kanskje Bethesda gikk bakveien for å få vedkommende til å fjerne koblingen til Fallout. Endret 16. november 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
DanielNicolai Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 nå er fallout.css fjernet fra koden på thesurvivor2299.com edit: det er også bscountdown.js. Navnet er endret. Virker som noen endrer koden hele tiden. Alle #fallout og #bethesda er også fjernet fra tumblr siden.. Kanskje Bethesda gikk bakveien for å få vedkommende til å fjerne koblingen til Fallout. Nei, faktisk ikke. Jeg kommer meg fortsatt til fallout.css ved å legge det bak URLen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå