Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det var enkelt å finne ut at dem har registert domenet ja: http://www.whois.com/whois/thesurvivor2299.com Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ikke att det har så veldig mye å si, men de som har registrert domenet har i alle fall gjort hjemmeleksa si. All informasjon omkring domene ser ut til å være korrekt. Bare å sammenligne whois-opplysningene med elderscrollsonline.com. Se f.eks på epost opplysningene eller telefonnummerene de har lagdt inn. Domain Name: THESURVIVOR2299.COM Registrar URL: http://www.godaddy.com Updated Date: 2013-11-13 18:30:09 Creation Date: 2013-11-13 18:30:09 Registrar Expiration Date: 2014-11-13 18:30:09 Registrar: GoDaddy.com, LLC Registrant Name: IT Dept Registrant Organization: ZeniMax Media Inc Registrant Street: 1370 Piccard Drive Suite 120 Registrant City: Rockville Registrant State/Province: Maryland Registrant Postal Code: 20850 Registrant Country: United States Admin Name: DNS Admin Admin Organization: ZeniMax Media Inc Admin Street: 1370 Piccard Drive Suite 120 Admin City: Rockville Admin State/Province: Maryland Admin Postal Code: 20850 Admin Country: United States Admin Phone: +1.3019482200 Admin Fax: Admin Email: [email protected] Tech Name: DNS Tech Tech Organization: ZeniMax Media Inc Tech Street: 1370 Piccard Drive Suite 120 Tech City: Rockville Tech State/Province: Maryland Tech Postal Code: 20850 Tech Country: United States Tech Phone: +1.3019482200 Tech Fax: Tech Email: [email protected] Name Server: NS1.THESURVIVOR2299.COM Name Server: NS2.THESURVIVOR2299.COM Registrant: Zenimax Media, Inc. IT Department 1370 Piccard Drive Suite 120 Rockville, MD 20850 US Email: [email protected] Registrar Name....: CORPORATE DOMAINS, INC. Registrar Whois...: whois.corporatedomains.com Registrar Homepage: www.cscprotectsbrands.com Domain Name: elderscrollsonline.com Created on..............: Tue, Jun 12, 2007 Expires on..............: Fri, Jun 12, 2015 Record last updated on..: Sun, Jun 09, 2013 Administrative Contact: ZeniMax Media Inc DNS Admin 1370 Piccard Drive Suite 120 Rockville, MD 20850 US Phone: +1.3019482200 Email: [email protected] Technical Contact: ZeniMax Media Inc DNS Tech 1370 Piccard Drive Suite 120 Rockville, MD 20850 US Phone: +1.3019482200 Email: [email protected] Endret 15. november 2013 av jokki Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Håpte først og fremst på en oppfølger i The Elder Scrolls serien .. Djises, du fikk jo et nå nettopp. 7 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Europeisk datoformatering = Fallout setting i Europa? Njæææ, nå drar jeg spekuleringen langt syns jeg. Endret 15. november 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
TheUser Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Europeisk datoformatering = Fallout setting i Europa? Njæææ, nå drar jeg spekuleringen langt syns jeg. Europa er helt død ifølge falloutbibelen. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Europa er helt død ifølge falloutbibelen. Åja, da er det jo enda mindre sannsynlig. Boston kanskje? Hørte rykter om det, men det er lenge siden. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Europa er helt død ifølge falloutbibelen. Er det noen forklaring på hvorfor? Om jeg ikke husker helt feil så begynte vel krigen mellom USA og Kina, som kriget over den siste oljeflekken, så en skulle vel tenke at bombene rammet de to landene mest. Sier ikke at Europa ikke ville vært berørt, men trodde ikke det var like berørt som USA. Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Gamefront.com skriver en sak om dette der de linker til en side på tumblr som visstnok er "skjult" i koden. Der ligger det noen bilder(nederst på siden) med tallet 4 (Fallout-stil) og et sitat "If a flame is to grow, there must be a glow". Hæsjtægg fallout. Jeg finner ikke helt denne linken i koden men jeg er ingen ekspert heller. Her er linken: http://12072299.tumblr.com/ Den heter 12.07.2299 og det står mye kryptisk der. Hvis alt dette er fake er det isåfall en GODT GJENNOMFØRT trolling. Her er linken til saken fra gamefront: http://www.gamefront.com/website-suggests-fallout-4-reveal-imminent/ EDIT: Hvis man trykker på medieavspilleren lengre nede på siden kommer det en sang etter hvert. EDIT: Ok, hørte gjennom hele sangen. Gramofon-ish/gammel radio. Skikkelig fallout-følelse nå. Også hører man noen som fikler med en pistol. Og nettsiden oppfordrer til at man skal spørre spørsmål. Igjen, SYKT BRA gjennomført dersom det er tull. Endret 15. november 2013 av Aniratak 3 Lenke til kommentar
Braljar Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 "War. War never changes." Håper sinnsykt på et nytt Fallout, synes det hele virker ganske troverdig. 3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det må jo være Fallout 4! Er jo så sykt mange referanser til Fallout universet på den siden at det gjør vondt. 2 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Noen som vet hvordan man stiller spørsmål til andre profiler på Tumblr? Jeg måtte lage en profil nå bare for å spørre 12072299 om noe. Edit: Glem det, løste seg så klart med en gang. Endret 15. november 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hva slags rolle spiller det hvilken tech de bruker? Skyrim var fabelaktig. Det spiller all slags rolle. Særlig på konsoll. Skyrim var bra til tross for motoren sin, ikke på grunn av den. Jeg synes Bethesda-spill føles begrensede og numne. Dessuten kan man trygt si at det er en del å utsette på det tekniske. Helt enig. Motoren gjør mye bra, men det er masse som kunne blitt bedre og. Bare å fjerne loadingen hadde vært fantastisk. Spill som Risen, hvor du går sømløst mellom inne- og uteområder, og faktisk kan se ut når du står inne, gjør at verdenen føles mye mer ekte. Mer variasjon generelt hadde og vært en fordel, og dette kan en god motor hjelpe til med. Mer varierte karakterer og mer variasjon i bygninger for å nevne noe. Og til slutt kan gjerne grafikken heves et godt hakk. Sammenlign detaljnivået på en gjennomsnittlig karakter i Witcher 2 og Skyrim f.eks. så ser du at det er en del å gå på Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Åja, da er det jo enda mindre sannsynlig. Men desto mer interessant. Om Europa er helt dødt er det vel ingen som vet hva som faktisk foregår der. For alt man vet kan det være mye der av interesse - utenfor offentlighetens lys, så klart. I Fallout 3 lette vi etter faren vår, så kanskje vi kan lete etter en eller annen i Europa? Kanskje noen bad guys har slått seg ned der? Kanskje myndighetene driver med noe der de ikke vil folk skal vite noe som? Endret 15. november 2013 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) noe nytt som har dukket opp på siden nå... logo nederst i hjørnet som stemmer med logoen på et av bildene på tumblr bloggen. Lurer på om de har planer om å legge ut flere og flere hint i dagene fremover. Edit: Nå er det et lite filmklipp på tublr-siden: http://12072299.tumblr.com/ Det minner mistenkelig om hackingen i fallout 3. Står West Tek Research facility. Endret 15. november 2013 av Aniratak 2 Lenke til kommentar
Radford Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Å herregud, ja! LA DET VÆRE SANT Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) noe nytt som har dukket opp på siden nå... logo nederst i hjørnet som stemmer med logoen på et av bildene på tumblr bloggen. Lurer på om de har planer om å legge ut flere og flere hint i dagene fremover. Edit: Nå er det et lite filmklipp på tublr-siden: http://12072299.tumblr.com/ Det minner mistenkelig om hackingen i fallout 3. Står West Tek Research facility. Den lydfilen på den siden ga meg frysninger. "Ella Deux" Edit: Om det er fake, så er de god. Endret 15. november 2013 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Den lydfilen på den siden ga meg frysninger. "Ella Deux" Edit: Om det er fake, så er de god. Ja hvis det er fake så skal de ha masse KRED for gjennomføringen. Jeg tror det er ekte. De bruker jo Fallout-stæsj i øst og vest, og jeg er ganske sikker på at ZeniMax og Bethesda hadde satt en ganske kvass fot ned dersom noen misbrukte deres merkevare på den måten. Det minner på mange måter også litt om alt fuzzet rundt The Evil Within-annonseringen tidligere i år. Da drev de også på sånn her, bare ikke like hemmelig og ikke like spennende så klart. Ella Deux - Fransk - Frankrike? Det lydklippet viser også en slags "animasjon" av et fly når den er ferdig. Eller en slags fisk, men det er vel heller mindre sannsynlig. Endret 15. november 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har de fjernet "Ella Deux" nå? Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Har de fjernet "Ella Deux" nå? ser sånn ut..Nå står det bare next entry 7 hours. Hvor langt kan en sånn spøk gå før den blir avslørt? Edit: Skriv inn http://www.thesurvivor2299.com inn i chatten på facebook også kommer det opp bilde av Dragonborn og link til Bethesda.. Dette begynner å virke sykt innvikla. Endret 15. november 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ser det hmm, og der var lydklippet tilbake. Endret 15. november 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå