Joachim_F Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Mystisk side dukket opp på nettet.Teller Bethesda ned til Fallout 4-annonsering? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Håper det er nedtelling til Fallout 4 4 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jaaaa, vær så snill! 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 15. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. november 2013 Nå vil jeg ikke ha flere store, åpne Bethesda-spill før de har laget en ny motor fra bunnen av. 24 Lenke til kommentar
Vetle blames Erlend Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er litt skeptisk mtp. at jeg tviler Bethesda hadde tabbet seg ut såpas at de kalte css fila "fallout.css". (http://thesurvivor2299.com/fallout.css) Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er litt skeptisk mtp. at jeg tviler Bethesda hadde tabbet seg ut såpas at de kalte css fila "fallout.css". (http://thesurvivor2299.com/fallout.css) Eller kanskje de ville at noen skulle finne det ut? 4 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Det er jo høyst sannsynlig at vi får en Fallout annonsering snart uansett, så hvorfor ikke nå. Bethesda har jo en greie med fancy datoer. Bethesda er helt ferdig med Skyrim, de sa i vår at de flytter alle ressurser over i sitt nye store prosjekt som er i sluttfasen, det myldrer av rykter av ymse slag.. Hva annet er det Bethesda jobber med? Må isåfall være en ny IP men det tror jeg ikke. Om de ikke kan avkrefte at dette er deres nettside så er jo det også merkelig. Dersom de er trolling ville de sakt det med en gang. Jeg tror dette er the real deal. Håper hvertfall det! Og se på fonten til nedtellingen da... Det er jo som tatt rett fra logoen. Bethesda har også promotert ekstremt mye Fallout merch de siste ukene. Hvorfor begynne med det nå fem år etter Fallout 3 kom ut? Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Er litt skeptisk mtp. at jeg tviler Bethesda hadde tabbet seg ut såpas at de kalte css fila "fallout.css". (http://thesurvivor2299.com/fallout.css) Kan godt tenkes de gjorde det med vilje. Jeg syns det er mer spess at de ikke har gått ut og sakt det er lureri dersom det er det.. For hver dag som går hvor Bethesda ikke avkrefter dette, jo mer sannsynlig blir det at det er ekte. Endret 15. november 2013 av Aniratak 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Obligatorisk GIF 7 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 I want to believe! Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Obligatorisk GIF Akkurat sånn var jeg i dag tidlig fant det ut. Lenke til kommentar
BlaaChristian Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Kan selvsagt bare være lureri men i HTML-koden finnes det en link til Bethesda. Men det er sikkert ikke umulig å legge inn det for noen som utgir seg for å være Bethesda Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg lurer på om det også ligger en link til youtube-kanalen deres der.. Det er også noe rundt alders-verifisering. Kan tenkes at når siden (eventuelt) kommer opp 11.12.13 så må man bekrefte alder for å se innholdet. Det må man på Bethesdas hjemmesider også. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 2299 passer jo inn i fallout timeline, uten at jeg fant noe info om det året Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen som kan oversette morsekoden? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ugh, gi i såfall spillet til Obsidian. De vet å lage skikkelige rollespill, med dype karakterer og gameplay hvor ens handlinger har konsekvenser. Og et par bugs... Endret 15. november 2013 av Hr. Jenssen 9 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Noen som kan oversette morsekoden? den sier 11.12.13, som stemmer med nedtellingen Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Nå vil jeg ikke ha flere store, åpne Bethesda-spill før de har laget en ny motor fra bunnen av. Hva slags rolle spiller det hvilken tech de bruker? Skyrim var fabelaktig. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vrengtpolvott Skrevet 15. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. november 2013 Ugh, gi i såfall spillet til Obsidian. De vet å lage skikkelige rollespill, med dype karakterer og gameplay hvor ens handlinger har konsekvenser.Og et par bugs... Tar lett et fantastisk spill med mange bugs fremfor et middelmådig spill uten bugs. 10 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dette har vel (dessverre) blitt avkreftet: http://www.reddit.com/r/Games/comments/1qm8xf/bethesda_registers_new_domain_the_entire_thing_is/cde85on 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå