Gå til innhold

Gamlebyen gatelangs på ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Laila.

Først må jeg forklare litt; - da jeg skrev at det ikke var mulig å redde forrige utgave av dette bildet, var det med utgangspunkt at jeg trodde at det bildet du viste, var det du hadde å gå ut i fra !

Heldigvis kom Olav L. H. til unnsetning ! :)

Nå har du fått til et riktig fint bilde, skarpt, og med passende kontrast.

Gjenspeilingen i det rolige vannet gjør bildet ekstra severdig ! :)

Men. - bildet heller mye ned mot venstre, så når du har rettet opp, kan du være meget fornøyd med det ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei, Laila.

Først må jeg forklare litt; - da jeg skrev at det ikke var mulig å redde forrige utgave av dette bildet, var det med utgangspunkt at jeg trodde at det bildet du viste, var det du hadde å gå ut i fra !

Heldigvis kom Olav L. H. til unnsetning ! :)

Nå har du fått til et riktig fint bilde, skarpt, og med passende kontrast.

Gjenspeilingen i det rolige vannet gjør bildet ekstra severdig ! :)

Men. - bildet heller mye ned mot venstre, så når du har rettet opp, kan du være meget fornøyd med det ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

 

Tusen takk Albert for hyggelig kommentarer og engasjement! :) Jeg hadde ødelagt forrige bilde, og det er dumt av meg og ikke legge ved originalen ;) Har nok dratt i litt mye her også, har mye å lære :) Vedrørende skjevhet så skal jeg rette opp det. Brukte LR5 sin automatiske oppretting, men ikke alltid det går. (Sliter litt med å se skjevheter, skjeve hornhinner ) Jeg ser at det er mye som burde vært gjort (komp)før bildet ble tatt, men legger ut og lærer etter hvert. Tenker at kanskje noen andre kan dra nytte av det også ;) Så vil si tusen, tusen takk til deg igjen, og også tusen tusen takk til Olav L.H som hjalp meg :) God helg ! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...