Gå til innhold

Får mail: Uten avsender, uten innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lett uten avsender nei, og kjenner ikke til Mac så godt, men hva ser du hvis du klikker (høyreklikk i Windows) på e-mailen og velger Egenskaper eller Valg eller hva det nå heter på norsk. Kommer det opp noe, legg ut nytt bilde.

Vet ikke om det var det du mente, men fikk opp dette under "kilder".

1524156-10-1384532416040.jpg

Lenke til kommentar

Vet ikke om det stemmer det jeg fant ut, men en web side sier at mailene kommer fra USA. Skjønt en annen web side påstår at ip adressen kommer fra Frankrike. Og en tredje sier det er i Storbritannia, et selskap som heter Emailvision. Men ser ut som at selve selskapet er fransk, holder til i Clichy, Frankrike.

Noe mer finner jeg ikke ut i øyeblikket bortsett fra at den ip adressen ikke er listet som spam hos noen av de anti-spam sidene jeg sjekket.

Og det er ikke lett å blokkere de e-mailene uten avsender, men du kan prøve å blokkere ip adressen 81.92.122.83 hvis det er mulig.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Vet ikke om det stemmer det jeg fant ut, men en web side sier at mailene kommer fra USA. Skjønt en annen web side påstår at ip adressen kommer fra Frankrike. Og en tredje sier det er i Storbritannia, et selskap som heter Emailvision. Men ser ut som at selve selskapet er fransk, holder til i Clichy, Frankrike.

Noe mer finner jeg ikke ut i øyeblikket bortsett fra at den ip adressen ikke er listet som spam hos noen av de anti-spam sidene jeg sjekket.

Og det er ikke lett å blokkere de e-mailene uten avsender, men du kan prøve å blokkere ip adressen 81.92.122.83 hvis det er mulig.

Takk for svar! Har ikke fått blokkert avsenderen, men har klart å markere mailene som uønsket - slik at de da havner i søppelbøtten automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...