LeeHyori Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei, jeg vil lære meg to språk, jeg vil lære koreansk fordi jeg elsker korea, jeg har planer om å reise dit i fremtiden og jeg vet at de ikke prater så bra engelsk. Jeg liker også å se på koreanske serier, filmer osv. Jeg kan en del ord og setninger allerede, men det hadde vært fint med enda mer! Jeg vil lære meg vietnamesisk fordi min samboer er fra Vietnam og familien hans er fra Vietnam, jeg kan mange ord og forstår bittelitt, jeg har vært i Vietnam i 5 uker og lærte masse, ved at jeg konstant hørte vietnamesisk. Jeg er opprinnelig halvt norsk og halvt thai, jeg lærer språk utrolig fort Setter virkelig pris på å lære meg disse to språkene! Annyeonghaseyo, je ireumeun Meoxinh imnida. / Toi ten la Meoxinh. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Pen katt.. Du kan jo få hjelp av samboeren din til å lære vietnamesisk? Lenke til kommentar
LeeHyori Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Pen katt.. Du kan jo få hjelp av samboeren din til å lære vietnamesisk? Han er ikke tilgjengelig for øyeblikket kan man si Heheh, ja mitt navn er så vanskelig å uttale for svigermoren min så de kaller meg meo hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå