Hyuki Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) http://www.multicom.no/Xishan-W230S-13e3-Full-HD-Matte-Intel-Core-i5-4200Me-8GBe-1TB-HDDe-GeForce-GTX-765Me-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10627258i5 4200M, Dual-Core @ 2.60GHz(?) 8 GB RAM, 1600MHz (Usikker på maks kapasitet, men nettsiden sier det er plass til mer) Nvidia GTX 765M @ 2GB DDR5 Spørsmålet mitt er som følger: Vil denne PC'en klare å kjøre en del spill jeg vil spille? F.eks. Skyrim (ikke på Ultra-settings, men på medium eller low) og Minecraft? Jeg vet den vil klare Portal-spillene, fordi skole PC'en min med Dual-core Intel Celeron og Intel HD 3000 klarer det fint. Er det noen spill som noen vet fra erfaring ikke funker på denne PCen, Multicom'en - ikke skole PC'en? Endret 15. november 2013 av Hyuki Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Denne maskinen (har slik selv) klarer alle eksisterende spill på alt unntatt de aller høyeste settingene (ultra og slikt). Ulempen er at den høres ut som en støvsuger når man presser den hardt, men det må man regne med når man skal ha denne typen kraft i et såpass lite og lett kabinett. Det finnes absolutt ingen konkurrenter når det gjelder (nesten)-ultraportable gaming-monstre. De nærmeste er Alienware 14 og Razr Blade 14, men da til en langt høyere pris. Alt annet faller fullstendig gjennom på GPU-ytelse eller vekt/størrelse. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ja, den vil klare spillene og minecraft klarer vell alle maskiner Null problem å spille med denne, den fungerer ok, men vil kanskje støye litt. Ingen ting å tvile på med andre ord Løp å kjøp du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå