Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Har fått et par random frys etter jeg kjøpte min Multicom P157SM. Får ingen BSOD eller feilrapport. Det starter med at et program "klikker" så fryser den helt. Eneste måten å skru av pcen på er å trekke ut strøm eller holde AV/PÅ knappen lenge. Har kjørt MEMTEST86 6 passes uten ERRORS. noen som vet hva dette kan være? takk Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Høres heller ut som harddisken (eller eventuelt SSD-en). Prøvd å tatt en disksjekk? Du kan gjøre et via egenskaper på disken. Du kan også åpne CMD og bruke chkdsk-kommandoen ("chkdsk /?" for hjelp). Det hjelper jo ikke å kopiere disken over på en annen, for hvis det er korrupte filer som er problemet så vil det bli tatt med. Jeg ville ha prøvd å reinstallert alt, og deretter lage en systemavbildning med enten Windows innebygget verktøy eller Drive Image XML som jeg foretrekker. Husk også å formater disken (ikke hurtigformatering, for da merkes ikke dårlige sektorer). Men som sagt, jeg synes bare det høres ut som noe en syk disk ville gjort. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg tror ikke det er feil med harddisken. Send mail til multicom og beskriv problemet. Det er viktig i forhold til rettighetene at du sier ifra tidlig. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Sjekk med Multicom! Har selv problemer med en maskin enkelte ganger, men det er kanskje ikke noe rart i da maskinen er fra 2007, samt at jeg bruker den til "krevende" oppgaver i forhold til det den egentlig burde takle med de spesifikasjonene den har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå