Papillon Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg skal kjøpe headset til bruk i spill. Spøsmålet er hvilke bør jeg velge? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg ville kjøpt ett par som var lukket, dette er genialt på lan da de stenger ute all støy og bråk ifra andre i lokalet og lar deg konsentrere deg om spillingen. noen spesiell anbefaling har jeg ikke, sel,v bruker jeg roland rh-50 som egentlig skal brukes på digital piano men de funker dritbra til spilling også, det er lett å pinpointe hvor folk befinner seg i cs når jeg hører en lyd. headsettet er ikke noe behagelig å ha på seg i lengden, etter noen timer blir det passe vondt i ørene - spesielt om du har på deg briller o.l. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg bruker Koss R/80 til spilling. Lukket konstruksjon, stenger all uønsket lyd ute. Hører ikke telefon, sambor etc. når jeg bruker dem. Synes ikke lyden er like god som i åpne konstruksjoner. Har et par åpne sennheiser, de låter mye bedre til musikk enn det koss gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå