Gå til innhold

Bærbar PC til bruk på filmsett

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter en bærbar pc som hovedsakelig skal brukes til å overføre store videofiler samt til å spille av ukomprimerte videofiler fra speilrefleks (full HD) og helst også større oppløsninger (2-4k).
Den burde også kunne kjøre premiere pro for enkel klipping.

Generelle krav:
-usb 3.0 porter
-En eller flere HDMI innganger
-Matt skjerm (ikke et must)
-Ikke veldig mye større enn 15"
-Pris rundt 7-8000 penger
-Godt batteri til bruk f.eks langt uti skogen
-God oppløsning på skjermen

Endret av Zander91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var vel egentlig bare et desperat håp om at det fantes noe uten win 8 fremdeles, men det går absolutt å kjøpe win 7 ved siden av.

Send gjerne et alternativ når du har tid, har enormt lite peiling når det kommer til dette :-P

Endret av Zander91
Lenke til kommentar

Hvorfor er windows 8 et problem? er jo bare å customize det til det er kliss likt windows 7 men mer stabilt og mindre krevende for maskinen..

Som jeg skrev ovenfor: "Har vel egentlig ikke noe i mot win 8, er nok bare at jeg ikke er kjent med det enda.". Så mulighet for win 7 er ikke lenger et krav :)

Lenke til kommentar

Ah beklager jeg leste det ikke så nøye :p

Windows 8 tar noen timer å bli vant til men det er raskere og mer stabilt enn windows 7. Faktisk så er startknappen du legger inn selv eller som kommer med 8.1 helt kurrant også.

De demopcene som ble linket til her er ekstremt gode for den prisen, du burde absolutt kjøpe en av dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...